LN-NPQ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: ja. -MMS: ja. -GPRS: ja. -WAP: ja. -Kalkulator: ja. -JAVA: ja. -Email klient: nei. -Spill:nei. Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ:samme -Vekt: ikke viktig -Antenne Helst intergrert. Skjerm: -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: Passe stor -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 0 og 2000 kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Diverse: -Merke: samme -Kamera: Ja -Videokamera: Nei. -Symbian: Nei. -Triband:Ja. -Infrarød port: Helst. -Bluetooth: Helst. -Minne: ikke nøye -Minnekort?: ikke nøye. -Polyfoniske ringetoner:ja -MP3: helst, ikke viktig. -Radio: Helst, ikke viktig. -Wlan: Nei. -3g(UMTS):Nei -Batterilevetid: Viktig Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Hvis du kan klare deg uten radio og mp3 så er Sony Ericsson T630 et bra alternativ! Endret 1. september 2004 av *Dragon* Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva med Nokia 3200? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 C65! Siemens C65 trur jeg den heter, perfekt for deg Desverre får du nok ikke blåtann, og mp3 til under 2k! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå