Gå til innhold

Nytt skjermkort max 2500 hjelp.....


Freak627

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ops så ikke en anen topic men men....

 

ha litt lyst å gå for nvidia denne gangen men er det et bra kort eller? er den bedre en 9800pro?

 

spiller mye farcry å skal kankje kjøpe meg doom3. skal ha HL2 å

 

:hmm::hrm::hmm:

Ett 6800 kjører Doom3 og HL2 glimrende, og ja... 6800 er bedre enn 9800 kortene... Selv har jeg ett MSI 6800 og kjører Doom3 i 1280x1024, ultra high og 4x antialiasing... Får 10069 i 3dMark03 (men det er med MSI 6800 og det koster 2800...) Men tviler det er så veldig stor forskjell på 6800 kortene.. ;)

Lenke til kommentar
Gainward geforce fx 5900 xt gir mest for penga om dagen. Sparer nesten 1000 i forhold til din estimerte pris.

Det er feil... 9800Pro er ett mye bedre kjøp :yes:

Tja.. det spørs hva man er ute etter. Hvis man utelukkende ser på pris vs ytelse er de vel så og si ett like godt kjøp. Men det er lite tvil om at 9800Pro er ett bedre kort i de fleste spill. Men.. jeg ville likevel gått opp litt og kjøpt ett 6800NU. :)

Lenke til kommentar

har sett litt på denne:Gainward GeForce 6800 128MB DDR 2.8ns AGP, "Ultra/2100 Golden Sample", Retail 2800NOK

 

Ganske billig syns jeg til å være i 6800 seriern. kan denna dra farcry å hL" i max i alt med kanskje af\aa??? skal kjøpe meg et kort som holder en stund.

 

Noen som har erfaring fra detta kortet?? bare lurer... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...