Joe DiMaggio Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Har tengt og kjøpe barebone (system) nå Hva synes dere om denne? Er det noe jeg kan forandre på? Endret 7. september 2008 av Sveinung Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Har tengt og kjøpe barebone (system) nå Hva synes dere om denne? Er det noe jeg kan forandre på? Snasen, men den barebonen kommer ikke før leeeenge da. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Har tengt og kjøpe barebone (system) nå Hva synes dere om denne? Er det noe jeg kan forandre på? Snasen, men den barebonen kommer ikke før leeeenge da. Hm. Det glemte jeg og se etter! Endret 7. september 2008 av Sveinung Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Om du velger SB83G5 kan du få maskina ganske fort. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Om du velger SB83G5 kan du få maskina ganske fort. Det står syv dagers leveringstid på Advance.no! Jeg er ganske usikker på skjermkort! Har dere noen forslag? Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 radeon 9800 pro funker fint. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Om du velger SB83G5 kan du få maskina ganske fort. Det står syv dagers leveringstid på Advance.no! Jeg er ganske usikker på skjermkort! Har dere noen forslag? Hvorfor bestiller du fra Advance.no? @Nunzio: Jepp. Enig. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Hm jeg tok bare Advance.no fra det vilt fremmede! Se her det står 7 dager på de fleste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå