hpwilhelm Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Har akkurat kjøpt en bærbar, og har så langt det har godt prøvd å holde poden unna maskin og skjerm... Men der er likevel kommet endel fingermerker (fett) på skjermen. Hva er beste måten å få dem fjernet på? HP Lenke til kommentar
karlakse Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 jeg bruker brillepussefille på min skjerm. det funker bra. ikke trykk hardt når du pusser så går det bra. Lenke til kommentar
hpwilhelm Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Takk for svar! Ingen andre som rengjør skjermen på den bærbare PC'n sin? *A-a-a-h-t-s-j-h-o! * Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 En fuktig REN (helst ny) fille med zalo. Trengs for å få bort de verste fettflekkene. Lenke til kommentar
hpwilhelm Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Takk for svar! Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Zalo?? Er du på styr mann? Ville /Aldri/ funnet på å nærme meg skjermen med noe som ikke er et spesialprodukt for skjermer.. Bruker microfiber klut. Tar bort alle flekker, dersom det er fett er det bare å fukte den litt. Forøvrig finnes det egen LCD rens å få kjøpt, enten spray eller engangs-servietter. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hvor kan man få kjøpt slik LCD rens, Frekkas? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Den som googler, han finner.. Du finner det sikkert på komplett, Mpx og så videre. Klarer meg fint med en Jif microfiberklut. Forøvrig finnes det flere tråder om rens av Lcd skjermer fra før Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Barbara.no har også gjort en test tror jeg. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Jeg har noe som heter "Screen-Cleene" fra Automation Facilities. Se her Antistatisk rensespray, bare å spraye på kluten og tørke av. Fingermerker og alt forsvinner lett som bare det. Bruker den på alt av skjermer her, TV, CRT, LCD, mobil, vinduer osv... genialt! Kommer i noe som ser ut som en sprayboks, men det er en pumpespray. Superdrøy, har vel hatt en 250ml boks i sikkert 3 år nå. Endret 4. september 2004 av jendor Lenke til kommentar
taulen Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 hmm, sto det var til glass lignende ting, det er jo ikke LCD osv... Men du påstår det funker, så det gjør vel det da, eller? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Har som sagt brukt det i lang tid på en læppis, og den har ikke tatt noen skade av det ennå Og en LCD er vel laget av glass.....? Endret 4. september 2004 av jendor Lenke til kommentar
taulen Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 hmm, er det da? Er vel ikke akkurat det da... Lenke til kommentar
hce Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Søkefunksjonen i forumet kan ofte være veldig nyttig, da finner man tidligere innlegg som f.eks: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=177511 Lenke til kommentar
taulen Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 hehe, sant det du Skal se litt der, ja. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) hmm, er det da?Er vel ikke akkurat det da... de flytende krystallene (Liquid Crystal) ligger mellom 2 glassplater, så vidt jeg vet.. og kan vel derfor vaskes med alt man vasker glass med.... Endret 5. september 2004 av jendor Lenke til kommentar
taulen Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 okey.. Føles no ikke som glassplater, men hva hvet jeg Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Mulig det er noe glass inne mellom elektrodeplatene, men min front på skjermen er iallefall av plast eller komposittmateriale Endret 5. september 2004 av Frekkas Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Glass er vel ikkje så mykt? kan jo knerte den i sammen!. Men hold labbene vekke fra skjermen i mens du eter fleskepannekaker med bacon og blåbærsyltetøy på så går det nok bra. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Google er din venn! http://dutch.phys.strath.ac.uk/CommPhys200...onstruction.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå