Zafar Iqbal Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Hei. 2 Venninner av meg skal reise til utlandet for å studere begge har kjøpt seg PC-er men trenger også ISDN kort.Med tanke på instillinger lurte jeg på om et ISDN kort kjøpt i Norge vil fungere fra utlandet?? Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Det kommer an på hvor i utlandet de skal reise til. Er ganske sikker på at ISDN kjøpt i Norge vil virke i Europa, men ikke i f. eks. USA. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 ISDN kort er vel internasjonale. men det er vel hovedsaklig i Norge/skandinavia ISDN er utbredt. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 6. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2002 De skal studere i Australia og USA. Begge har kjøpt bærbar pc for å komme seg på internett. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Det skal vel fungere rundt om, men du må vel endre på driveren alt avhengig om du er i Europa, USA eller Australia. Tror faktisk du må endre bare du skal til Frankrike etter som de kjører et litt annet ISDN system. Selv jobber jeg med Eicon og Xircom ISDN løsninger og der er det hvert fall veldig enkelt å gjøre denne endringen. Mener også å huske at det står navnet på landet bak hver instilling. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 6. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2002 Hei SpirreVipp Er dette drivere som jag kan laste ned fra leverandørens hjemmesider(3 com) eller er det ekstremt vannskelig å få tak i det?? Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Helt vanlige standarddrivere som jeg bruker i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå