tor_erik Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hei! Tenkte meg en MP3-spiller til 1500-200 kr, men i alle fall 512 MB minne. Ja, jeg vet at iPod Mini koster 2295 kr, men det er for mye. Så på et par stk, er disse noe? Creative MuVo TX FM Creative MuVo2 SQ 4GB Philips HDD060 Hva mener dere? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hvordan kan Ipod Mini være for dyr når Muvo2 SQ 4gb ikke er det? Løp og finn noen flasker eller noe. Det burde ikke være umulig å hoste opp 120 kr extra for minien, hvis det er den du har lyst på.. Nå vet jeg ingen ting om de spillerne du linker til, så jeg prøver ikke å si at du bør kjøpe en spiller over den andre, men jeg mener at hvis du har råd til Muvo2 har du også råd til ipod mini... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva med noe fra Archos? De er visst nok kjent for å ha meget god lyd i sine produkter. her er to, jeg ikke vet helt forskjellen på, men som står oppført som to forskjellige i hw.no sin produktguide: http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=19767 http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=16701 Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Anbefaler iPod/iPod mini jeg Synes det er det beste Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 iPod er vel så kraftig overpriset som det går ann å få det. Og det er heller ikke så überfantastisk lyd i dem (selv om den ligger MANGE hakk over gjennomsnittet). Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Archos ser bra ut. Tror jeg skal ta dem med i vurderingen. Musty: sluffy har nettopp postet her hvorfor jeg ikke er interessert i iPod. Den er overpriset. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 er hvertfall kjempefornøyd med iPod Minien min er enig i at den kanskje er litt dyr men det er jo isåfall Creative sin med 4GB og da som koster nesten akkurat det samme, som riktignok har bedre batteri, men dårligere skjerm og os +++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå