Gå til innhold

Noe fint om itbutikken

Anbefalte innlegg

Har bestillt meg ny pc fra itbutikken nå.
Var en del ting jeg lurte på før jeg skulle bestille, f.eks. om det var med PSU i kabinettet.
Så jeg sendte en mail til dem og spurte om dette, fik svar 5 minutter(!!!!) etterpå at det var en 360Watts psu i kabinettet(Chieftec Mesh CX-01), dette syns jeg er veldig bra support :yes:

Har også sendt dem et par spørsmål angående leveringstider, har også fått svar ca 5-15min. senere :D

Da jeg endelig fikk bestilt var de svært raske til å sende meg info om leveringstider på alle produktene, dette er jo også et stort pluss. :thumbup:
Jeg må desverre vente på mitt X800XT kort, men det er jo samme over hele verden. :roll:

De har sendt Skjermen, Kabinettet, og printeren allerede, alt det gikk svært raskt :D
Jeg kan også få tilsendt alle de andre delene med engang om jeg ønsker det, men da blir prisen litt høyere(frakt osv.) :)

De er også svært billig :yes: :yes:

Så mine erfaringer om itbutikken er :thumbup: :thumbup: :thumbup: :D :yes: :yes: Endret av espenfjo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte selv en mobile 2400+ hos itbutikken.

Bestilte den den 18/07-04, har enda ikke mottatt denne prosessoren.

Jeg ble forbauset over at de ikke sendte pakken da det var gått 3 dager siden varen kom inn på lager 27/08-04. Purret på de to ganger før de fant det for godt å svare meg. Dette var to eller tre dager etter at jeg sendte mail, og den første av to mailer ble ignorert.

Hold en høflig tone i mine henvendelser til Itbutikken. De beklaget selvsagt at ting ikke hadde gått på skinner når de svarte meg.

Pakken ble sendt 02/09-04. Svært irriterende å måtte vente når resten av delene til min nye PC venter. Håper at andre webshopper i Norge fører mobile prosessorene snart.

Min erfaring med Itutikken er på bakgrunn av dette :thumbdown:

Lenke til kommentar

Har bestilt varer fra itbutikken flere ganger, har hatt 1 retursak med di hvor det tok 3 uker før jeg fikk pengene tilbake, noe som er tregt men delvis akseptabelt.

I mine henvendelser til itbutikken har jeg fått relativt raske svar , altså i løpet av 12 timer.

Er godt fornøyd med itbutikken og kommer fortsatt til å handle der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...