nr.4 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Får man 4 eller bedre i 1MX tror jeg det er smart å velge det videre, for å ikke gå glipp av en haug med muligheter. Haug og haug. Løst begrep. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Har ikke hatt matte på 2 år. Deilig nå, men kommer sikkert til å angre meg en gang.. Neida, kommer ikke til å skje. Livet er for kort til å ha matte på skolen Endret 2. september 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 For å si det sånn: de eneste fagene som blir stilt som KRAV for å komme inn steder er 2mx, 2fy og 2kj. Av disse er 2mx oftest brukt. Hvis du vil ta religion, språk eller samfunnsrettede fag, trenger du ikke 2MX. 2MX trenger du til informatikk, ingeniørvitenskap, matte, medisin, eller andre "realfag". Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 høyere studier er tull Okei, og hva er så du om jeg tør spørre? jeg driver på med Fagbrev yrkessjåfør . noe som ikke er et høyere studium Du er tull. jeg er sikkert tullete men Tull ? tror ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå