Gå til innhold

Hitchhickers Guide to the Galaxy film! :D

Velmont

Anbefalte innlegg

De flotte "community" offtopic postene vi en gang hadde har veket unna. Og igjen står

enkle, og ikke fullt så enkle spørsmål. Uansett, jeg føler virkelig for en liten

linux-relatert nyhet.. - Vel, kan nok diskuteres om den er såå Linux relatert, men uansett

som vi har sagt før. Denne delen er (var iallfall :() mer et community enn et emne.

Så, som dere vet (nå iallfall) så kommer HHGG filmen! Sommeren 2005 :D

Gleeeder vi oss? Jaaaaa :D

Seee bare på traileren: http://hitchhikermovie.free.fr/pages/trailer.html

Wiihoo! :D (sikkert mange som visste dette fra før, jeg bare datt over det, - men uansett,

jeg vil sjekke om det ennå er noe liv i denne delen av forumet ;))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, det finnes så sykt mye spinnoff produkter til HHGG, men Douglas Adams

har jo laget alle selv, - vært med i produksjonen av som sådan :) Tilogmed

filmen her, - den har han nemlig skrevet manus til. (er det ikke slik at han er

død? Eller lever han fortsatt?)

Jeg har hørt på radio-spillet, - spillt første delen av det tekstbaserte spillet også,

men tenker jeg må få lese boka også. - Den er nok mye større enn radio-greiene :D

Lenke til kommentar
BBC (tror det var bbc) har laget en mini serie av HGTTG på 80 tallet en gang.

Den sugde, får håpe de som lager filmen har sett på feila de gjorde.

Har boka selv også, 6 in 1, og en 50-100 andre bøker i fantasy/sci fi sjangeren.

Bøker er digg.

Lenke til kommentar

Har boka selv også, 6 in 1, og en 50-100 andre bøker i fantasy/sci fi sjangeren.

Bøker er digg.

Indeed.

Mener å tro at de annonserte ut en rolle på i filmen i en eller annen slashdot artikkel for år og dag siden og. Var også en thread på et annet forum om en som spilte en liten rolle som en Vogon, som vistnok så/var (husker ikke helt om det var gjort eller ei) artig (ut).

Lenke til kommentar
Var radioserien dårlig? Jeg hørte på 1 hver dag før jeg sovna (så lenge de varte

da).. - Jeg tok en "mplayer hgttg-radio-02.mp3 ; init 0" - ahh, linux er herlig ;)

Radioserien var knallbra.

Faktisk så kommer det en ny "utgave" av den på BBC i ikke så fjærn fremtid. Ikke nok med det, men den har endel av de orginale skuespillerene og (dessverre ikke han som spilte boka). Skulle være mulig å høre den over nett også :)

Men hvorfor i allverden er ikke serien din encodet i OGG eller FLAC? *koser på CD'ene han fikk fra UK* ;)

Lenke til kommentar

Nei, den rocket!!

Anyway... Filmen blir jo kun fra bok én, så det er ikke så veldig kult. Med mindre de skal lage de resterende tre (de fire første er de viktigste).

Lenke til kommentar

*GLEDESEG* :D

Leste alle bøkene på engelsk i pocketutgave. Bibliotek + gamle lånekort er en fin ting - nå vet jeg hvem jeg kan prate om 42 til :D

Forøvrig: de som ikke har lest siste bok - IKKE LES! SPOILER ALERT!!

Noen som husker den fine, blå fuglen? Noen som husker hva som skjedde når den skrudde seg av (eller hva den nå gjorde)? "the last if-sentecne ended. The curly braces collapsed" etc. Hmmm... var ikke Douglas Adams C-programerer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...