Data_Noob [cB] Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg har nettopp fått meg ny PC, og den hadde jeg tenkt å modde litt på før den syttende sept. da jeg skal på LAN... Det blir bare snakk om små endringer som lakkering og viftestyring og lakkering, det jeg trenger hjelp til er å montere, koble opp vifter og vifestyring... Jeg skal også ha termometer for å kunne sjekke varmen på psu eller hva det er. Eller hadde jeg tenkt å ha en fin mørk blå farge, kanskje med litt krom. Ramma skal jeg nok lakke oransj. Jeg skal vel ha inn vindu senere, [b]og jeg vet[/b] at det er dumt å lakkere før vinduet skal settes inn, men jeg har ikke tid nå Lakker heller opp igjen etter at jeg har skjært ut hull... Det som skal kjøpes inn er: Viftestyring Vifter med lys Viftegriller i krom Termometer (Kjøper et billig et fra Europris e.l. det er mest til pynt siden jeg ikke overklokker ) Og selvsagt lakk! Håper jeg kan spørre dere om råd på veien... Erling Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) hm... mitt tips til deg er å ikke gå får vifter med lys i, men siden du prata om crome så hadde jeg heller kjøpt vifter i det. mye mer stillegående (får faktsik kulere effekt når du setter lys på cromvifter, enn når du har lys i plasteik;) ) Endret 1. september 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 huh? Hva med UV da? Lite replies på denne enda, men men... er jo en stund til den 17. enda Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Ta en titt på Prosjekt BlueBird, det er en fin blåfarge det Linky i signatur Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 kjøp noen vifter, lys, å noen andre ting på www.microplex.no så bruker du fantasien din!=) å ikke glem dremel Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Ehh... hehe tror ikke du leste posten skikkelig zeroz... Rekker ikke å lage vindu før LAN'et... Takk for tipset ice dude... lekker modd! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 ' date='02/09/2004 : 17:09'] Ehh... hehe tror ikke du leste posten skikkelig zeroz... Rekker ikke å lage vindu før LAN'et...Takk for tipset ice dude... lekker modd! Takker, men det hadde ikke gjort noe om du la inn svaret der, er nemlig litt dødt for tida.... (moderatorer av den oppvakte typen ville kanksje legge merke til desperate forsøk på å reklamere både her og der) Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 hehe... joda Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Fargen blir vel heller Blå utside og gyllen ramme og andre detaljer... det er vel ikke så altfor utbrukt håper jeg EDIT: Leif Endret 3. september 2004 av Data_Noob [cB] Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Høres bra ut, sleng ut noen bilder underveis Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Drop vinduet å mal noe utpå heller, kan ende opp med å se bedre/spektakulert og det er vel ikke så mangen som har det slik. Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 hmm... joda carrox... vakke dumt det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå