Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med litt modding?

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått meg ny PC, og den hadde jeg tenkt å modde litt på før den syttende sept. da jeg skal på LAN... Det blir bare snakk om små endringer som lakkering og viftestyring og lakkering, det jeg trenger hjelp til er å montere, koble opp vifter og vifestyring... Jeg skal også ha termometer for å kunne sjekke varmen på psu eller hva det er.
Eller hadde jeg tenkt å ha en fin mørk blå farge, kanskje med litt krom. Ramma skal jeg nok lakke oransj. Jeg skal vel ha inn vindu senere, [b]og jeg vet[/b] at det er dumt å lakkere før vinduet skal settes inn, men jeg har ikke tid nå :(
Lakker heller opp igjen etter at jeg har skjært ut hull...
Det som skal kjøpes inn er:
Viftestyring
Vifter med lys
Viftegriller i krom
Termometer (Kjøper et billig et fra Europris e.l. det er mest til pynt siden jeg ikke overklokker :) )
Og selvsagt lakk!
Håper jeg kan spørre dere om råd på veien... :)

Erling
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hm... mitt tips til deg er å ikke gå får vifter med lys i, men siden du prata om crome så hadde jeg heller kjøpt vifter i det. mye mer stillegående ;) (får faktsik kulere effekt når du setter lys på cromvifter, enn når du har lys i plasteik;) )

Endret av PioUs-JiN
Lenke til kommentar
' date='02/09/2004 : 17:09'] Ehh... hehe tror ikke du leste posten skikkelig zeroz... Rekker ikke å lage vindu før LAN'et...

Takk for tipset ice dude... lekker modd! :)

Takker, men det hadde ikke gjort noe om du la inn svaret der, er nemlig litt dødt for tida.... (moderatorer av den oppvakte typen ville kanksje legge merke til desperate forsøk på å reklamere både her og der) :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...