Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

HJELP!?! Bare surfing som virker..

Anbefalte innlegg

Hadde noe rusk på maskina, så jeg installerte i går SP2, NOD32 og lasta ned alt de nyeste updatene til windows og NOD. Fungerte helt fint helt til jeg la meg (husker ikke om jeg restarta maskina rett før jeg la meg, men må ha restarta et par ganger iløpet av installeringen av sp2 og NOD32).

Uansett, i dag tidlig logga jeg meg på, og alt så ut som det virket perfekt, jeg starta iexplorer og surfa igjennom dagens nyheter.

Men, når jeg skulle opne mIRC, kom det ikke en dritt fram. Det er akkurat det samme som når jeg ikke har skrudd på internett, ingen signaler fra noen av serverne. Etterpå prøvde jeg å logge meg inn på PokerStars og nordicbet poker. Jeg 'finner' sidene når jeg går inn på clientene, men jeg kommer ikke lenger.

På for eksempel pokerstars kommer det opp 6 koblinger til bl.a Yahoo\Pokersetars etc. (det skal komme slik) men det står 0% på connection, og det ser ut som jeg mister ALL informasjon jeg prøver å sende (Under linjen LOST øker det og øker det i takt med hvert sekund som går).

Tenkte det var SP2 og brannmuren som fucka opp, og slo av ALT _jeg_ finner i windows som kan slåes av på SP2. Prøvde igjen, ingenting virket.

I dag har jeg formattert med 2 forskjellige XP versjoner rundt 5 ganger, og har prøvd å logge inn på pokernetstedene\mirc med SP1 (originalt) SP2, med NOD32, uten NOD32, og nå sitter jeg her på en HELT ny formattering med _BARE_ windows xp1, og har ikke installert et eneste program, bare pokerstars og mirc. Men, kommer ikke inn her heller.

Jeg har kommet inn 2 ganger på pokerstars FØRSTE gangen jeg har prøvd etter 2 nye formatteringer, men etter jeg logger ut, står jeg bom fast igjen, kommer ikke inn i det hele tatt.

Det som virker, er iexplorer, altså å surfe, og MSN, men ingen andre programmer.

Er litt desperat her, har brukt 5-6 timer på å prøve å finne ut hva som er galt, så hvis noen her vet hva som feiler pc'en hadde det vært knall å få vite :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...