wolfhero Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Noen som vet hvordan jeg kan få en overgang fra telefonen min til vanlig 3.5 hodetelefonplugg? En norsk side det går an å bestille noe sånt? synes det er rart at det ikke er enklere å få tak i. Til sx1. Helst i stereo. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Noen som vet hvordan jeg kan få en overgang fra telefonen min til vanlig 3.5 hodetelefonplugg? En norsk side det går an å bestille noe sånt? synes det er rart at det ikke er enklere å få tak i. Til sx1. Helst i stereo. Enig.. det er litt rart, men det er for at siemens skal ha sitt eget merked på det.. Det er bare de som skal kunne selge hodetelefoner til telefonene sine så de kan tjene penger på det.. Tror jeg.. Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) du kan få kjøpt detdu snakker om på www.mobiltec24.de Endret 1. september 2004 av jt1 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Sånn ser den ut: Og prisen er 97,62 uten frakt... Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Sånn ser den ut: Og prisen er 97,62 uten frakt... Dette har vært oppe før så vidt jeg kan huske. Da mener jeg at en eller annen sa han hadde fått en slik som på bildet, laget hos en elektroforhandler. de hadde loddet og slikt. Ikke nok med det, han fikk herligheten for 25,- (i Stavanger husker jeg). PS: Fant ikke tråden da jeg lette Meld deg da SX1 kabel man!! EDIT:Her var noe jeg så på mobil forumet, kan være til hjelp... Endret 1. september 2004 av Apple Ståle Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 jeg har kjøpt og klippet ledningene på en mono uorginal kabel. men det ble for mye belastning på den ene utgangen tror jeg. lyden ble skurrete vet høyt volum. Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 tør ikke bestille den dær.. står på tysk jo. finnes det ingen norske butikker som har dette? Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 har bestilt noe stash på mobiltec24.de nå.. hleder meg var litt styr med det. måtte i banken for å fylle ut et a4 ark Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 mobiltec24.de har greit rykte, men litt høy frakt... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Send en PM til molna her på forumet, han driver www.club-siemens.com - han hjelper deg sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå