Kvalen Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Takk for all respons! Tenker jeg tar 500 for det jeg... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) 400.- brukt ja, maks! Husk at 128MB full-retail kortene med kjappere minne går for rundt 800,- helt nye. Så det vil si at 256MB kortene er dårligere enn 128MB kortene. Edit: Får du 500 for det skal du være fornøyd. Men hvorfor selger du det etter 2 uker? Gir vel ikke et særlig salgsfremmende signal? Endret 2. september 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Men hvorfor selger du det etter 2 uker? Gir vel ikke et særlig salgsfremmende signal? Har bestilt meg ett HSI Radeon X800 xt iceq kort.. En kamerat av meg som ville kjøpe mitt kort, men lurte på hvor mye jeg skulle ha for det! Fulgte med maskinen jeg kjøpte meg! Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvor mye skulle dere solgt et ATI Excalibour 9800 XT for da?? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Men hvorfor selger du det etter 2 uker? Gir vel ikke et særlig salgsfremmende signal? Har bestilt meg ett HSI Radeon X800 xt iceq kort.. En kamerat av meg som ville kjøpe mitt kort, men lurte på hvor mye jeg skulle ha for det! Fulgte med maskinen jeg kjøpte meg! Akkurat, trodde det var en salgsannonse du skulle sette opp 400-500 er greit da ja Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Er det norskkurs her?! Jeg er med Ville gitt 350 maks, og det er ikke garanti på det heller. mvh db Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Og når du først spør hvor mye man skal ha for sitt kort, vil jeg spøre hvor mye er dere villige til å betale for et FX 5600 kort da? Har hørt at det ble mye brukt i hjemmePCer og er ikke særlig bra. mvh db Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå