batigoal Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Et spørsmål til. Når jeg går inn på sms-tilgang under datakommunikasjon, så er det krysset av for GSM. Men det er også et valg for Gprs. Hva er best og hva er forskjelen? Arild Lenke til kommentar
chris_andre Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Hvis du skal velge GPRS, må den du sender sms'en til også ha gprs aktivert. Det blir MYE MYE billigere med GPRS men vet ikke helt om det funker utenom å ha et spessielt abonnomang. Endret 1. september 2004 av chris_andre Lenke til kommentar
tbone Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva er det du prater om egentlig chris_andre? SMS over GPRS er det ingen operatører som har støtte for i Norge. Den skal stå på GSM.. Lenke til kommentar
chris_andre Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det er noen som driver med det i oslo, men jeg husker ikke hva de heter. Det har hvert noen konflikter mellom dem og telenor, men har ikke hørt noe om det på lenge. Du, tbone, han spørte om hva forsjellen var. Og det forklarte jeg. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Teletopia mener du? De benytter vel også en vanlig SMS løsning, altså ikke over GPRS. Lenke til kommentar
chris_andre Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Nei. Det er en stund siden nå, kanskje de ikke holder på med det lenger. Skal ifra hvis jeg finner noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå