Fjatle Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Jeg bruker en laptop til bilderedigering, og innser at kalibrering ikke hjelper flisa når jeg må se *rett på* skjermen for å få det beste mulig bilde, men alikevel ikke et rett bilde. Mao. suger Lcd skjermen pipelort. Fattigtampen som jeg er, vil jeg ha en CRT skjerm i prisklasse 1200-oppunder 2000. Etter en titt på produktguiden i hardware.no fant jeg en del skjermer i rette klasse, men få og nesten ingen erfaringer. Kunne derfor likt å få en del anbefalinger, og erfaringer her. Håper på respons. edit: Beklager villeding. Det var CRT jeg var ute etter. Endret 1. september 2004 av Fjatle Lenke til kommentar
Fornax Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Ehh...ønsker du LCD eller CRT?? (har en 19"Sony XPro liggende du kan få billig;)) Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Det står da crt i topicen! Lenke til kommentar
Fjatle Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 har en 19"Sony XPro liggende du kan få billig;) Jaha. Hvordan er bilde kvaliteten på denne da? (gidder ikke å søke etter tester sånn i 1. omgang.). Hvilken pris snakker du? Hvorfor vil ikke du ha den? Hvor gammel er den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå