melsom Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Heisann Først får jeg vel si jeg ikke prøver på noe reklame av noe slag, men jeg prøver på å la flere prøve tjenestene vi tilbyr. Også komme med tilbakemeldinger å forslag til endringer vi kanskje burde trenge. Jeg driver en gratis shelltjeneste kalt, #### For dere som ikke vet hva en shellkonto er, så er dette en konto på et UNIX system. Man kan få mail (brukernavn@####.no) og tilgang til IRC via IPv6 teknologien. Vi har for tiden tre servere til disposisjon. Tenkte å poste en tråd her var en ypperlig sjanse for å gi andre muligheten til å prøve ut et UNIX miljø. Ønsker du mere informasjon angående Kverka.no ta deg en tur innom www.#####.no. Kom gjerne med tilbakemeldinger om hva dere synes om det vi driver med Endret 1. september 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Om man kamuflerer det som en "prøve" eller ikke, er det uansett markedsføring/reklame så flere skal bli kjent med produktet. Stenges og redigeres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg