figure_02 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) har ADSL og noen ganger når jeg laster ned no stort kommer det en sånn meld hvor det står: "Kunne ikke laste ned. Serveren ble tilbakestilt" hva betyr det? og når jeg er på msn 6.2 så bare blir jeg logga av uten at jeg har gjort no, det er utrolig plagsomt!! hva kan jeg gjøre? hvor er det man ska legge in sånna topics da? Endret 1. september 2004 av figure_02 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Virker som om du mister tilkoblingen til internett. Antar du spiller på nettet, fungerer det? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 jeg gjør ikke det..... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Greit, hvor får du adsl fra? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 vi bor på landet, så vi har sånn greier fra antennelaget så vi har ikke telenor el no slikt trur jeg Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Dette hører hjemme under Programvare -> Windows, og ikke i spilldelen av forumet. Tråden er flyttet. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 har du trådløst rett i maskinen eller har du modem? har du modem kan du sjekke om lampa dsl lyser, gjør den det hele tiden selv når linja faller ut er det noe med pcn. Er det direkte trådløst kan du se om signlstyrken forsvinner når det skjer hvis ikke er det pcn Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) vi må putte i ledning, så vi har'ke trådløst, er ganske noob på data skjønner'u, hvor er den lampa da? Endret 1. september 2004 av figure_02 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå