vegge Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Noen som har overklokkingserfaringer med "Apacer 256MB PC-266, Memory 256MB PC-266 DDR Original PC2100". Hvor høy fsb har dere klart med denne rammen i maskinene? Jeg har et par slike brikker. Lurer bare på om det kan være grunnen til at overklokkinga stopper. Håper/tror egentlig ikke det da, men... Vil bare utelukke noen muligheter før jeg skifter hovedkort... Lenke til kommentar
dp Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 har klart 150fsb... på turbo settings og 2,7 volt. Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Jeg har den apacer rammen og jeg har klart å klokke min xp 1600 oppi ca 1.55ghz uten problemer. Og den er faktisk låst enda! Kjører nå på 1507 stabilt som et fjell.. har fsb'en på 145.. har ikke stilt på volten å slikt enda.. Syns d er bra jeg uten å ha låst den opp... Noen tips hvordan jeg kan klokke den mer uten å ha låse opp multiplieren..? Lenke til kommentar
Socratex^ Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Min har klart 160 MHz fsb! CL2 faktisk! Nesten PC 2700 hastigheter :smile: - skal kjøpe en TwinMOS brikke i tillegg, da jeg bare har 256 MB. Tviler på at den henger med like høyt :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå