kåre Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg fikk idag mitt MSI6800NU. Lurer på noe, jeg får opp dette i Everest: GPU ---------------------------------------------- Graphics Processor Properties: Video Adapter nVIDIA GeForce 6800 (MSI GPU Code Name NV40 PCI Device 10DE / 0041 Transistors 222 million Process Technology 0.13u Bus Type AGP Memory Size 32 MB RAMDAC Clock 400 MHz Pixel Pipelines 12 TMU Per Pipeline 1 Vertex Shaders 6 (v3.0) Pixel Shaders 1 (v3.0) DirectX Hardware Support DirectX v9.0 Memory Bus Properties: Bus Type DDR3 Bus Width 256-bit Graphics Processor Manufacturer: Company Name NVIDIA Corporation --------------------------------------------- Det mangler 'gpu clock', 'pixel fillrate', 'texel fillrate' og 'bandwidth'. Hvorfor mangler dette? Tenkte jeg skulle sammenligne mot mitt gamle 9500@9700... Noen som har en forklaring? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Det er vel rett og slett programmet som ikke er oppdatert. Regner med at dette vil komme etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå