mrmattis Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hei Jeg har en xbox med en chip som jeg tror er av typen evolution-x. Tenkte jeg skulle bytte harddisk i xboxen, og jeg lurer da på om det eventuelt vil være noe problem og bytte til en nyere chip i samme operasjon ? Vil det eventuelt ha noen hensikt ? mrmattis Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 La oss få dette rett... evoultionx er ingen chip, evolutionx er et dashboard. Eksempler på¨chip kan være alladin advance 64, x-bit, xenium, osv. Så er det dashboardet eller chippen du planlegger å bytte? Antar det er dashboardet ettersom jeg ikke ser noen grunn til å bytte chippen så lenge den funker som den skal... Når du bytter hardisk må du uansett innstalere evox og dermed er det ikke noe problem å laste ned en ny versjon av denne og overføre til den nye hardisken! Lenke til kommentar
vizit Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hvorfor vil du bytte til en nyere chip?du mener vel bios? vis du trenger noe hjelp så bare spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå