erikindre Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Er vel ikke en webshop, mrn passer kanskje best her likevel? Tips til studenter i Bergen! Traff en fyr på torget i dag som delte ut tilbud på laptoper. Hadde visst startet eget firma og hadde svært gode priser så vidt jeg kunne se. Er visst samme merket som whitebox. Noen som har sett CL 56 til 14500,- inkl. mva før? CL 24 (centrino 1.4, 14", 512MB RAM, 40GB HD, 2.5KG) til 8500,-? Fyren het Yksnøy og kalte opplegget for "Student PC". Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Direkteimport, nystjålet eller underskudds-salg for å komme seg inn i markedet? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 link til en side? tviler på at dette er særiøst før det kommer noen erfaringer eller en pro webside el.l. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Direkteimport, nystjålet eller underskudds-salg for å komme seg inn i markedet? Hehe, jeg spurte om han hadde overskudd. Han påstod han hadde noen kroner. Det var visst mest for å få noe på CV'en og gi studenter billigere PC'er. Renger med det ikke var nystjålet. Han hevdet han var NHH-student, men hvem vet :-) Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Prøv [email protected], eller 915 89 555. Var det som stod i folderen jeg fikk. Virket helt grei fyren. Hevdet han hadde forhandlet fram en meget bra avtale. Tviler på at noen driver å deler ut en haug med foldere på torget i Bergen om det er noe tull, menmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå