Uxzuigal Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hei, Jeg er på utkikk etter en seriøs bandwith logger som logger min båndbredde bruk.. Altså antall kb/s ect... Over lengere tid (1 mnd f.eks.) Slik at jeg holde styr på hvor mye jeg laster opp og ned, ikke det at jeg må holde styr på det, men lurer litt på hvor mye båndbredde jeg sluker på en dag, en uke og en måned Om noen vet om en ville det vært ubert:) mvh. Snabben [P.S. Google er ikke min venn i dag, den gir meg ikke ønskede resultater:] Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 www.bandwidthmonitorpro.com Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 DUMeter er god til slikt men koster litt penger Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 DUMeter er god til slikt men koster litt penger den er jeg enig i, men holder du musa på tilkoblingen din så ser du hvor mye som er overført siden sist den ble koblet opp. Da kan du bare lagre verdiene i excell og bruke sumér Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) DUMeter er god til slikt men koster litt penger den er jeg enig i, men holder du musa på tilkoblingen din så ser du hvor mye som er overført siden sist den ble koblet opp. Da kan du bare lagre verdiene i excell og bruke sumér hehe, jepp men Excel er dyrt;) Edit: Hjertelig takk for linker, skal ta en titt på DUMeter og BW Monitor Pro! Endret 1. september 2004 av Snabben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå