JassFatt-aka-Andre Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 nå skal jeg endelig ha meg ny pc å lurte på hvordan hovedkort jeg skulle kjøpe det blir enten dette asus korte eller dette msi korte har altid hatt asus hovedkort å er godt fornøyd med det .. men jeg har hørt at msi platinum er et veldig bra hovedkort å hadde tengt å prøve meg på det ... hva burde jeg kjøpe ?? hva er best ? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 har hørt mye bra om det msi kortet, nforce 3 og sånt Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 er det ingen andre som vet noe ??? Lenke til kommentar
Det0x Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Se spec i signatur Funker som bare det Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har ikke MSI kortet selv (skal kjøpe det snart), men jeg har lest en del tester og i alle testene kommer MSI korter veeeldig bra ut! Tester/reviews: Anandtech Neoseeker Overclockers ZN En ting er ihvertfall sikker.. Jeg skal ha det kortet!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå