IwwY^^ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Steelpad S&S! Fikk min nå (SK gaming version) Denne er utrolig god og det følger med ekstra museføtter til musen din. Glir utrolig godt og den er stor. Hadde fUnc før, men ville prøve noe nytt. Angrer ikke et sekund. Denne slår ALT! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Gamer.no og det store musemattemysteriet og ein tråd: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=298736 Lenke til kommentar
oby Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) den grove siden er for ballmus. takker og bukker! Tull Den grove siden gir minst friksjon, og funker utmerket på optiske muser. Endret 29. september 2004 av xP4nD Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 den grove siden er for ballmus. takker og bukker! Tull Den grove siden gir minst friksjon, og funker utmerket på optiske muser. Jeg har begynt å bruke den grove siden med min mx500 da jeg etter 2 års bruk har slitt ut den fine siden. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 den grove siden er for ballmus. takker og bukker! Tull Den grove siden gir minst friksjon, og funker utmerket på optiske muser. Jeg har begynt å bruke den grove siden med min mx500 da jeg etter 2 års bruk har slitt ut den fine siden. Med min Logitech Dual Optical fungerer ikke den jevne siden. Musen leser ikke godt nok. Men det grove er da også mye glattere. Selv om den spiser museføtter... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 den grove siden er for ballmus. takker og bukker! Tull Den grove siden gir minst friksjon, og funker utmerket på optiske muser. Noen som ikke kan lese engels forstår jeg? Les "bruksanvisningen" til musematten du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå