Potetfar Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jada, det er et veldig dumt spørsmål, men det man ikke er trent i kan man jo ikke være god i. Jeg sitter her nå med min MP3 spiller plugga inn i en USB, og skal fjerne litt musikk på den og legge inn ny. Problemet er at jeg ikke har noen programmer. Gi meg helst direkte link til programmer. Gjerne guider også, hvis dere gidder. Ingen teite svar. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 ossen mp3 spiller er det ? tipper den er brukt eller ! ? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Det er ikke mp3 spilleren det er noe galt med. Jeg har ikke programmer for det. Det er en sånn Voigo greie. Men det har vel ikke noe å si? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Ehm, - du trenger ingen programmer. Putt den inn, den blir mounta automatisk - åpne mappa og dra filene over. - Slik er det i Linux, og jeg har sett det er slik i Windows også..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå