oya Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Dj Tiësto - Lethal Industry The Mystery - Devotion Rank 1 - Awakening Lenke til kommentar
Coney Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Mario Piu And Mauro Picotto (div) Transeescape cdene Tiesto Lenke til kommentar
MaxPain Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Rodrigo - The planets Dj Tiesto - Summerbreze mix'en Armin Van Buuren - CLub oxygen og hvis trance er så lett å lage, hvorfor i he**** er det ikke flere rike norske techno artister da, høres jo ut som folka her på forumet kunne tjent seg fett med penger, på å masse produsere musikk på 2 minutter. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Quote: og hvis trance er så lett å lage, hvorfor i he**** er det ikke flere rike norske techno artister da, høres jo ut som folka her på forumet kunne tjent seg fett med penger, på å masse produsere musikk på 2 minutter. Vel... Folk generelt liker vel ikke å lage musikk de hater, og det er ikke bare å lage en sang som folk liker og tjene penger på den med en gang(jaja, klumsete setning). Du må huske på at det er noe som heter platekontrakt. Tror du ikke det er mange flinke, ukjente folk som aldri kommer til å slå gjennom? Og en ting til, jeg så på MTV her om dagen og de hadde noe som hette Ejay of the week. Techno eller Trance laga av en eller annen mongo på 14 år ja... Så det så :razz: Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Quote: Den 2002-05-06 11:47, Afseth skrev:Trance? På MIN datamaskin? Uff... vil ikke utsette min datamaskin for slikt skvip. Du har ikke så mye å utsette heller da :smile: "nesten" like "mye" som meg Lenke til kommentar
kosh Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Kanskje trance er komplisert å lage..egentlig ikkje så godt inne i denne kategorien...men vil påstå at metal kan vere EKSTREMT komplisert musikk...berre hør på Dimmu Borgir - Kings Of The Carnival Creation, Arcturus - The Sham Mirrors,Borknagar - Empiricism eller Blind Guardian - A Night At The Opera...... metall er ikkje bare "brøling" heller...anbefaler Nightwish - Sacrament Of Wilderness eller Wishmaster songen....... Men trance kan vere digg på fest..laaangt beire enn fjortisstechno :smile: Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 1. Metallica - The House Jack Built 2. Metallica - The Unforgiven 3. Metallica - Nothing Else Matters +++ flere sanger i samme sjanger ifra flere grupper.. Sånn anan musikk hører man på radio/utesteder der det er masse pøk å få .. :smile: Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Metallica - No Leaf Clower man er og ofte hørt hert i huest... :smile: Lenke til kommentar
HyperPhreak Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Her er mine 3 på topp... 01. DJ Sammy & Yanou - Heaven [Martin Eyerer Remix] 02. Dirt Devils - The Drill 03. Aeon - Masterpiece Of Emotion Til alle de som har skrevet at de ikke liker Trance: Alle har forskjellig musikksmak, thats it. End of discussion!!!!! Nettopp derfor er det ikke vits å skrive at man ikke liker musikkstilen når det ikke har noe med saken å gjøre... Divxdude spurte om hvilke 3 trance sanger som ble mest spilt på pc'en, og ikke om Trance var bra musikk eller ikke. Så ikke skriv ting som ikke har noe med saken å gjøre... ________________ AMD Athlon T-bird 750 Mhz @ 900 Mhz Abit KT7A Hovedkort Fujitsu 8,4 GB HDD, 5400 rpm Western Digital 60GB, 7200 rpm 256 MB SD-RAM Chieftec Full Tower, Black (Ikke modda...ennå ) 300W Silent PSU HyperPhreak [ Denne Melding var redigert av: HyperPhreak på 2002-05-07 23:43 ] Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Quote: Den 2002-05-07 23:14, kosh skrev:Kanskje trance er komplisert å lage..egentlig ikkje så godt inne i denne kategorien...men vil påstå at metal kan vere EKSTREMT komplisert musikk...berre hør på Dimmu Borgir - Kings Of The Carnival Creation, Arcturus - The Sham Mirrors,Borknagar - Empiricism eller Blind Guardian - A Night At The Opera......metall er ikkje bare "brøling" heller...anbefaler Nightwish - Sacrament Of Wilderness eller Wishmaster songen.......Men trance kan vere digg på fest..laaangt beire enn fjortisstechno :smile: Mye bedre å komme med slike seriøse innlegg, og heller komme med eksemnpler på hva man selv liker, og la andre bli fristet til å høre... skal faktisk se om jeg finner de sangene du listet opp, og ta en prøve-lytt. Krevende musikk er spesielt artig på bra anlegg (les:high-end). Nå må jeg på forhånd si at jeg aldri har likt heavy noe særlig, men det er jo lov å prøve... Har ikke sansen for den fjortiss-stilen: "faen ass, den drittmusikken din kunne bestemorra mi lage, og hu er dau....fy **** ass....Liiite dårlig a...den fyren er jo heeelt reeetard da...skjønner`u eller..det er min musikk som ruler gata..." Hmmm....ble mye off-topic det her... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 heisann allesammen. Stort sett aksepterer jeg all slags musikk, er ganske allt-etende. Selv hører jeg mest på elektronisk musikk (noe som er et vidt begrep innen denne musikkstilen). Og for å føye til noe, kan jeg si at jeg ikke kan fordra "fjortiss musikk", eks (Peaches - Rosa Helikopter). Holder meg mest til Chillout/House/Drum'n Bass/Ambient i den stilen... men jeg liker også kvalitets tracne med litt sjel bak... akkurat nå snurrer : Boards of Canada - Sunshine Recorder (Warp) Blue States - Walkabout John Storm n'da Kid - SALT (Trulz & Robin's resonans mix) Vil føye til at norsk elektronisk musikk er råbra!!! Nevner eksempelvis Röyksopp/Bjørn Torske/Rune Lindbæk/Päronsoda. Eivind O. [ Denne Melding var redigert av: EivindO på 2002-05-08 12:10 ] Lenke til kommentar
Tynnbart Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 hej! cosmic gate - cocaine (remix) Dj Mangoo - eurodancer lautsprecher feat. katie skate - Omnibus (Radio Edit) men bare så det er sagt: Kent og Eskobar er bedre!Tjoho Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 1. Underwold - Sappys Curry/Banstyle 2. Underwold - Sappys Curry/Banstyle 3. Underwold - Sappys Curry/Banstyle kanskje ikke helt en "trance låt".. men men, nære nok. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Hører bare på en Trance sang og der er Josh Wink - Higher State Of Consiousness (eller hvordan i F. de skrives) Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Dj Tïesto - Suburbian Train (Original Mix) BT - Flaming June System F - Solstice Og mange flere av Ferry Corsten, Armin Van Buuren, DJ Tïesto, Paul Van Dyk, Paul Oakenfold osv osv... Lenke til kommentar
Fa så Quvasse Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 sjå mæg æ dæ shakira 4 ever hu æ jækla sexyyyyyyyyy Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Yo dude. Det er en veninne av meg også. Men....men sort sett kan man vel si at kvaliteten på masikken er propsjonal med påkledningen Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Quote: Den 2002-05-06 11:47, Afseth skrev:Trance suger, og ikke fordi det er lett å lage... rett og slett fordi det bare suger og jeg syntes alt høres helt likt ut. Enig... Lenke til kommentar
ohusby Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 _________________________________________ cosmic gate - cocaine (remix) Dj Mangoo - eurodancer lautsprecher feat. katie skate - Omnibus (Radio Edit) _________________________________________ Endelig var det noen som nevnte DJ Mangoo, det er sinnsyk fet musikk. Legger med Barthezz - On the Move Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå