DeejPhant Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 nicket til nVIDIAsuck lyser fjortiss... Lenke til kommentar
dangerc Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 mine favoritter: 1.pink floyd-sheep. 2pink floyd-set the controls for the heart of the sun. 3.røyksopp-64,position. Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Children Of Bodom, selvsagt!! Dette trance greiene har ikke noe på min maskin å gjøre. Liker du ikke Children Of bodom må du være heeeelt umenneskelig ! :wink: runmad Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Digger astral projection med searching for ufos og mange andre sanger fra astral projectyion! :smile: enig at trance med vocaler er teit apoptygma_berzerk-kathys_song ferrry corsten er oxo bra [ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-05-06 17:58 ] Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Quote: On 2002-05-06 16:23, DeejPhant skrev:nicket til nVIDIAsuck lyser fjortiss... Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 1) Blank & Jones - Desire 2) Ayumi Hamasaki - Trauma (Dumonde Remix) 3) Second Sun - Empire Så det så... Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Quote: On 2002-05-06 18:04, nVIDIAsucks skrev: Quote: On 2002-05-06 16:23, DeejPhant skrev: nicket til nVIDIAsuck lyser fjortiss... Hva har det med saken å gjøre? absolutt ingenting jeg bare synes nicket ditt er fjortiss og provoserende... og jeg regner med at det var en grunn til at du valgte et så harry nick? Det er jo det samme som å si at Microsoft ikke kan lage os'er Lenke til kommentar
Das Bimmer Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Disser dere Dj Tiësto? Da skal dere dø. Vis respekt for Ham. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Quote: On 2002-05-06 18:14, DeejPhant skrev: Quote: On 2002-05-06 18:04, nVIDIAsucks skrev: Quote: On 2002-05-06 16:23, DeejPhant skrev: nicket til nVIDIAsuck lyser fjortiss... Hva har det med saken å gjøre? absolutt ingenting jeg bare synes nicket ditt er fjortiss og provoserende... og jeg regner med at det var en grunn til at du valgte et så harry nick? Det er jo det samme som å si at Microsoft ikke kan lage os'er Javel. Jeg er ikke fjortiss, og nicket mitt er det det er fordi jeg har heller dårlig erfaring med nvidiakort....(men jeg har fortsatt lyst på en gf4 :smile:) [ Denne Melding var redigert av: nVIDIAsucks på 2002-05-06 18:18 ] Lenke til kommentar
Avidi Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Blank & Jones! Paul van Dyk!(!) Ferry Corsten! kvalitets musikk :smile: enn må høre en trance/techno sang flere ganger for å forstå den men det er jo så klart smak og behag! Lenke til kommentar
kosh Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Apoptygma Berzerk også er konge...og Theatre Of Tragedy (alle albuma,også Musique/Assembly) Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Quote: On 2002-05-06 18:18, nVIDIAsucks skrev: Quote: On 2002-05-06 18:14, DeejPhant skrev: Quote: On 2002-05-06 18:04, nVIDIAsucks skrev: Quote: On 2002-05-06 16:23, DeejPhant skrev: nicket til nVIDIAsuck lyser fjortiss... Hva har det med saken å gjøre? absolutt ingenting jeg bare synes nicket ditt er fjortiss og provoserende... og jeg regner med at det var en grunn til at du valgte et så harry nick? Det er jo det samme som å si at Microsoft ikke kan lage os'er Javel. Jeg er ikke fjortiss, og nicket mitt er det det er fordi jeg har heller dårlig erfaring med nvidiakort....(men jeg har fortsatt lyst på en gf4 :smile:) <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: nVIDIAsucks på 2002-05-06 18:18 ]</font> nVIDIA er en av de beste produsentene til å lage GPU i hele verden så å si at dem suger er litt drøyt... Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 aphex twin - ghost in the shell Dj Ivar - Ivars mix Dj Stigma - Tonetwister vel det var 3 men jeg digger disse oxo- Gouryella - Tenshi Marusha - Raveland Massive Attack - Unfinished Sympathy Paul Okenfold - Hallucinogen Seb Fontaine & Tony De Vit - Live @ Sutterhome The Quest - C-Sharp Trance Allstars - The First Rebirth (Talla 2xlc Mix) Vinyl Synchronic Minds- All I need Vectrex - Meteor (Orginal Mix) osso masse mere men det gidder jeg ikke ramse her, Håper du digger dem oxo. og til alle dere rockere, lag deres egen link og ikke svar på noe dere ikke kan svare på. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Quote: nVIDIA er en av de beste produsentene til å lage GPU i hele verden så å si at dem suger er litt drøyt... Det er din mening. Min mening er noe helt annet... Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Quote: On 2002-05-06 18:25, nVIDIAsucks skrev: Quote: nVIDIA er en av de beste produsentene til å lage GPU i hele verden så å si at dem suger er litt drøyt... Det er din mening. Min mening er noe helt annet... Forskjellen der er at min mening er rett og din er feil... Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Quote: On 2002-05-06 18:29, DeejPhant skrev: Quote: On 2002-05-06 18:25, nVIDIAsucks skrev: Quote: nVIDIA er en av de beste produsentene til å lage GPU i hele verden så å si at dem suger er litt drøyt... Det er din mening. Min mening er noe helt annet... Forskjellen der er at min mening er rett og din er feil... Det der var jo et saklig argument :razz: Jeg gidder ikke å diskutere nicket mitt nå. Har vært igjennom det før :sad: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Med engang eg så ka han Divxdude spurte om så viste eg at folk kom til å SLENGE DRITT eller SKRIKE negativt om musikk stilen. Selv hører eg ikke på trance så eg hadde ikke svart men alle dere jævler som hele tiden skal svare med nedlatende svar fordi DERE ikke liker det eller har noe med det å gjøre. Vet du ikke noen om det som blir spurt lar du vær med å svare!!! ikke kom med sånne idiotiske svar eller kommentar. Sorry at eg ble så sint men eg er lei av de negative svarene. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Hører forsvinnende lite på trance for tiden, men her er noen hørbare sanger: Armin Van Buuren - Communication II Balearic Bill - Destenation Sunshine Unicorn - Obsession Forever Andre gromlåter: Rotting Christ - Cold Colours Children of Bodom - Downfall (ALLE sangene er BRA) In Flames - Jotun (Greier ikke å velge :razz:) Theatre of Tragedy - And When He Falleth Paradise Lost - Hallowed Land Haggard - Awakening the Centuries (Snodig) Nightwish - 10th Man Down Tok kun en fra hver gruppe for å korte ned lista noen hundre linjer.. :smile: Lenke til kommentar
johna Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Trance->trash->Basj Uff,, musikk kan det ikke kalles,, Kan strekke meg til å kalle det lyd. Kun for folk uten gehør,, (Trommis) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå