objorkum Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Skal oppgradere PHP på min webserver og lurer på om jeg skal gå for PHP 5.0.1 eller PHP 4.3.8? Er 5.0.1 "trygt" å bruke enda eller finst det mye bugs? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg har iværtfall hørt at PHP 5 er noen prosent treigere enn PHP 4.. Tror det var rundt 30 %, men er ikke sikker Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Jeg synes personlig PHP5 var litt treigere, ja. Men PHP5 har jo SQLite da.. (om du har bruk for denne) EDIT: kjører PHP5 på MS IIS 5.0. Kanskje det er noen forksjell der..? Endret 1. september 2004 av blackbox Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Okey, tror jeg kjører PHP 43.8 da. Kjører på Apache @ Linux seff... Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Okey, tror jeg kjører PHP 43.8 da. Kjører på Apache @ Linux seff... OI! 43.8? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Var jeg deg ville jeg kjørt PHP5. PHP5 har såpass forbedrede features at det prosentvise fartsfallet ikke har så mye å si. SQLite og den forbedrede XML-støtten er noe som i seg selv oppveier veldig bra. EDIT: blackbox: Bilder i sigg er ikke lov, selv om det viser IPen min... Endret 1. september 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 er det bare meg eller har dette forumet sakte men sikkert blitt invadert av ip-fortellende ting i avatarer og signaturer. tror disse personene at de er kule? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Okey, tror jeg kjører PHP 43.8 da. Kjører på Apache @ Linux seff... OI! 43.8? :!: 4.3.8 Lenke til kommentar
joffar Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 er det bare meg eller har dette forumet sakte men sikkert blitt invadert av ip-fortellende ting i avatarer og signaturer. tror disse personene at de er kule? apparently... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) er det bare meg eller har dette forumet sakte men sikkert blitt invadert av ip-fortellende ting i avatarer og signaturer. tror disse personene at de er kule? Avatarrotasjon og klokke/IP-visning er hipt, ok? Neia, angrer litt på at jeg postet scriptet, nå er ikke jeg lenger den eneste i roterende-avatar-som-viser-IP-og-klokke-og-hilser-etter-tid-av-døgnet-klubben. [/OT] Edit: PHP5 har forbedrede funksjoner for GD! Endret 1. september 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå