kan noen hjelpe meg? Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hei Kan noen si om Minolta dimage A2 er et godt alternativ til Canon EOS 300D (eller Nikon D70)? Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Speilrefleks har potensiale til å gi bedre resultater enn A2 dersom du har bra objektiver og vet hvordan du skal få det beste ut av kameraet. Lenke til kommentar
kan noen hjelpe meg? Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Takk for tipset. Men tror du det kan ( på manuell) gi like bra bilder som analog speilrefleks? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Takk for tipset. Men tror du det kan ( på manuell) gi like bra bilder som analog speilrefleks? Bildebrikken på digitalt speilrefleks er større og av bedre kvalitet enn på de kompakte. Optikken på A2 er nok bedre enn de billigste linsene til speilrefleks, men man har samtidig potensiale til mye bedre optikk også på speil. Lenke til kommentar
kan noen hjelpe meg? Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Så det lønner seg å gå opp en tusenlapp( eller 2?) for å heller kjøpe Eos 300D med den medfølgende 18-55 linsa? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Så det lønner seg å gå opp en tusenlapp( eller 2?) for å heller kjøpe Eos 300D med den medfølgende 18-55 linsa? Ja, selv om optikken ikke er den beste, tror jeg du vil bli mer fornøyd med ett speilrefleks. Eneste ulempen jeg ser med speilrefleks, er at det er større. Bildekvaliteten blir nesten uansett bedre. Kommer så klart an på fotografen, men utgangspunktet er ihvertfall bedre :-) Har du pengene, så se på Nikon D70 med 18-70 linsa også. Mye bedre optikk, mer solid hus, raskere på både oppstart, utløserrespons, seriebilder og mer, og flere muligheter. Penere også, synes nå jeg da. Lenke til kommentar
kan noen hjelpe meg? Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Takk Er vant med analog speil, så størrerlsen ekke no problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå