BrukerSlettet Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Er dette en gunstig tid til å kjøpe LCD skjerm til spilling på? Har hørt at 8ms responstid er rett rundt hjørnet. Og vil disse koste mye mer enn feks 16ms? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) DA kan du vente til de nye skjermene kommer så ramler 16ms skjernene i pris edit: hadde planer om å kjøpe LCD skjerm nå men vil vente litt for å se hva som kommer til høsten, klarer meg med 19" CRt skjerm en stund til. Endret 1. september 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Ja, de vil bli VELDIG dyre dette året. Det er fordi produsentene sliter med å lage mange yield(??) som er gode nok for 8ms. Så jeg ville ventet til neste år med å kjøpe, men mindre du trenger ny skjerm nå da... Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Trenger den ganske raskt ja... Har en 17" CRT skjerm fra 1996-97 eller noe, som ikke fungerer like bra lengre. Så da lønner det kanskje seg å kjøpe en 19" CRT skjerm nå, og selge den neste år og kjøpe seg en 17 eller 19 LCD skjerm? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hvis du likevel skal selge skjermen til neste år er det vel like greit å gå for LCD med en gang.. er sikkert lettere å få solgt den om et år enn en CRT.. Da vil du jo også ha en bedre skjerm sålenge... Lenke til kommentar
qingan Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hvis du likevel skal selge skjermen til neste år er det vel like greit å gå for LCD med en gang.. er sikkert lettere å få solgt den om et år enn en CRT.. Da vil du jo også ha en bedre skjerm sålenge... LCD koster en god del mer enn CRT da, så hvis trådstarter absolutt vil gå for en midlertidig løsning, syns jeg han burde kjøpe CRT... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå