DementedAlbino Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Er det noen som vet om det finnes et slikt program? Er enkelte spill som er på nett som jeg kunne tenkt meg å få ned på maskinen så jeg slipper å være tilkoblet nett hver gang det skal spilles, så lurer derfor på om noen vet om en "nettside ripper" som henter ned alle filene fra siden, selv om de kansje er beskyttet. Fint om noen har noen tips her. Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 En spider du tenker på? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 En spider du tenker på? Hva vil det si? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Du kan bruke WinHTTrack som laster ned en helt site dersom du vil. Men å be om hjelp til å få adgang til beskyttede sider får du pent gjøre et annet sted. Det er ulovlig, og et brudd på retningslinjene her på forumet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 WebReaper laster også ned hele sider. Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 En spider er et program/klient som følger alle linker på en webside og laster ned/indekserer innholdet. Spidere kan også brukes til feilsøking på websider (finne døde lenker). Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 webreaper, god & gammel, men funker udmerket. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Du kan bruke WinHTTrack som laster ned en helt site dersom du vil. Men å be om hjelp til å få adgang til beskyttede sider får du pent gjøre et annet sted. Det er ulovlig, og et brudd på retningslinjene her på forumet. Ja jeg vet egentlig det, men jeg skjønner bare ikke hva som skal være problemet med å kunne hente ned et spill som er tilgjengelig på nett slik at jeg har det på pcen og kan ta det med på hytten og andre steder hvor jeg ikke har tilgang til internett. Spillet er jo gratis likevel, og har ingen intensjoner om å legge det uit som mitt eget, bare spille det offline. Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Teleport Pro/Ultra er vel blant de beste;) Disse finner du her: www.tenmax.com Endret 1. september 2004 av fluke2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå