panybs Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hallo, lurer litt på leveringstiden til apple. Bruker de vanligvis så lang tid som de har gjort nå ? bestilte meg en ipod (gravert) tok vel 1,5 uke før de fikk sendt den greit nok! De sendte den da 25.08.04 og jeg har enda ikke fått den så jeg ringte ned og han jeg snakka med sa at jeg kunne kanskje få den mandag-onsdag... Synes det er alt for lang tid! greit nok at de skal gravere den og lage den i nederland? men så mange uker trodde jeg ikke det skulle ta Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 De to siste produktene jeg har bestilt fra Apple har tatt "evigheter" å få! AirPort Express = 8 uker (bestilt på lanseringsdagen 9. juni, kom 6 august). iPod mini = 5 uker (bestilt 22. juli, kom 27 august). Helt tydelig at Apple har STORE problemer med å produsere nok! Lenke til kommentar
panybs Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 fikk ipoden i dag! drit rått er verdt å vente! Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Høres ut som transportselskapet som somler, iallefall om det ble sendt fra Apple 25 august. Leveringstid er 10 dager +++ på de fleste produkter. Bestiller man på lansering tar det bestandig lang tid, logisk nok, spørs hvor stort lager de har fått i forkant. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Var nede på eplehuset igår(ålesund) Hørte om når ipod mini var å se. Hadde komt inn og gått ut igjen. Kun 7 på lista nå. Altså minimum 3 uker. Må regne med over 7 for 40 gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå