Slazenger Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hey hey alle sammen Jeg har prøvd jeg har let etter bios update til MS MSI-6367n2 men neida jeg finner den ikke. er det noen som kan hjelpe meg med og finne denne updaten? Og hvis noen finner denne kan dere si hva jeg mø gjøre, har aldri jort dette før. dere må fortelle dette steg for steg Mvh Slazenger Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hey hey alle sammen Jeg har prøvd jeg har let etter bios update til MS MSI-6367n2 men neida jeg finner den ikke. er det noen som kan hjelpe meg med og finne denne updaten? Og hvis noen finner denne kan dere si hva jeg mø gjøre, har aldri jort dette før. dere må fortelle dette steg for steg Mvh Slazenger BIOS til MSI 6367 kan du finne her. Men! Hvis ikke du har en av følgende problem: -Fixed USB mouse fail after resume from S3 in WinMe -Added CPU FAN detect item in BIOS setup -Disable COM2 when disable IR function. -Support AMD Athlon XP 2100+ -Fixed win98se shutdown to DOS then login system will hang -Add full screen logo function -Support MS-6952 -Update VGA BIOS to 3.1A.0E Så finnes det ikke noen grunn til å oppgradere. Har ikke noen som helst hensikt å oppgradere BIOS bare for å gjøre det. Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Neida støtter ingen av de delene kan du fortelle meg hva jeg skal gjøre nå? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Spes grunn til at du vil oppdatere bios? Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 yepps har ein Hp maskin så når jeg har tenkt å gjøre noe i bios kan jeg bare glemme dette har ikke en vanlige bios men ein heilt rare en Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 denne er vel din http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=288848&hl= Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Emnetittelen i denne tråden har blitt endret slik at det er lettere å forstå hva tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Det originale emnefeltet var: "Drit bios " Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Jahhh nå trenger jeg en smule hjelp http://overklokking.no/guides/flash/index6.html helt nederst på denne siden. jeg har funne bios updateen men der jeg er nå vet jeg ikke hva jeg skal skrive eller gjøre noen som har noen ider om hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå