tinyworks Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 På tide at Post og Teletilsynet rydder opp, dette tar jo troverdigheten vekk fra en normalt ryddig bransje... Her er linken Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Har blitt oppringt av Telenor som lurer på om jeg vil komme tilbake et par ganger, ja.. Skal ikke Telenor Mobil opplyse om at samtalen blir tatt opp på bånd? Endret 1. september 2004 av blackbox Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 opptak i opplærings-øyemed trenger ikke å opplyses. Men all annen skal det, så vidt jeg vet... tiny Lenke til kommentar
tbone Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 På tide at Post og Teletilsynet rydder opp, dette tar jo troverdigheten vekk fra en normalt ryddig bransje... Her er linken Sa han som jobber i Netcom Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 om jeg skal være helt ærlig så hater jeg telenor, de har enormt overskudd og kommer i svært liten grad forbrukere til gode med lave priser. har flere ganger bltt oppringt av telenorselgere som skal få meg til å bytte, sier nei hver gang, men selv da jeg reserverte meg mot reklame per mobil i brønnøysundregistert ville de ikke slutte, sendte en mail til forbrukerombudet og da ble det pltselig slutt har byttet, internett, fast-telefon og 2 mobilabonnement fra telenor i huset hjemme så de er sikkert litt irritert,hehe Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Kundeservicen til Telenor er en skam. De gir fullstendig blaffen i alt som har med etikk å gjøre (artikkelen i dagbladet bare bekreftet mine inntrykk). Endret 1. september 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
So|o Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 De andre operatørene er ikke noe bedre i det hele tatt. De ringer også rundt på samme måte. Grunnen til at dette blir slått så stort opp er at Telenor er størst, og derfor et firma som "alle elsker å hate". Synes de andre operatørene bør feie for sin egen dør før de klager. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 høres ikke bra ut, men online kundechat skal ingen tulle med den er kjempebra (krever vel at du har ett online produkt for at du skal få lov til å bruke den) Lenke til kommentar
tbone Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 De andre operatørene er ikke noe bedre i det hele tatt. De ringer også rundt på samme måte. Grunnen til at dette blir slått så stort opp er at Telenor er størst, og derfor et firma som "alle elsker å hate". Synes de andre operatørene bør feie for sin egen dør før de klager. Akkurat som jeg skulle sagt det selv. Hvor mange Sense og Tele2 selgere har ikke portert kunder til seg selv uten at kunden har akseptert det?? Pga provisjonssalg så vil det alltid være noen selgere som ødelegger for andre, men sånne finnes det hos alle operatørene. Fei for egen dør først!! Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Sa han som jobber i Netcom Sa han som tidligere har jobbet i BÅDE Telenor Mobil og NetCom, men ikke hos noen av dem nå! Har ikke lagt skjul på det tidligere i forumet, ei heller at jeg er NetCom-kunde, og kommer til å være det. I opplæringen jeg fikk i Telenor Mobil, fikk vi instrukser på hvordan vi skulle rakke ned på NetCom (som i 1998 var eneste utfordrer). Det viser jo en holdning som ikke er helt renhåret. I NetCom fikk jeg instrukser om å fremheve de positive kvaliteter med NetCom, framfor å rakke ned på konkurrentene. Men som sagt, jobber ikke hos noen av dem nå. Fint om du holder antakelsene dine for deg selv, det er egentlig uinteressant hvor jeg jobber, da jeg refererte til en artikkel på Dagbladet. tiny Endret 2. september 2004 av tinyworks Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Råttent spill, skal de konkurrere så kunne de i det minste ha gjort det på lovlig måte. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Fint om du holder antakelsene dine for deg selv, det er egentlig uinteressant hvor jeg jobber, da jeg refererte til en artikkel på Dagbladet. Ok..Beklager feiltagelsen, jeg var sikker på du jobbet der. Grunnen til at jeg reagerer er at i denne saken så har Netcom, Sense og Tele2 selv svin på skogen som de bør rydde opp i før de henger ut andre.. Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Grunnen til at jeg reagerer er at i denne saken så har Netcom, Sense og Tele2 selv svin på skogen som de bør rydde opp i før de henger ut andre.. Enig at flere av de som klager har svin på skogen, fordi de fleste operatørene leier selskaper som driver "råsalg". Særlig har Tele2 av de klagende selskaper grunn til å trå varsomt. Dette gjelder såvel fasttelefoni som mobil (dårlig erfaring der selv) NetCom har hatt noen små problemer, men kvittet seg raskt med det selskapet, og ryddet opp. Sense har vel heller ikke hatt store problemer med slike selgere, såvidt meg bekjent, mulig jeg tar feil. Problemet har er at telenor Mobil ikke har evnet å rydde opp etter LANG tids problemer, og det foregår i stor skala. Chess har jeg ennå ikke hørt noe negativt om i forbindelse med porteringslureri/kundetyveri. Det er meget bra for en aktør som vil komme inn i et marked med tøff konkurranse... mulig andre har andre opplevelser/hørt andre ting. tiny Lenke til kommentar
jendor Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Telenor har dessverre liten troverdighet igjen hos meg. Kuttet ut ISDN-linja for ei uke siden. Før det slet jeg i nesten et år med kundeservicen til Telenor fordi de hadde klart å sette abonnementet på noen andre! Tok 5000 telefoner før jeg ble eier av mitt eget nummer. Har kun igjen ADSL-abonnement, men vurderer nå sterkt å bytte leverandør av dette. Ble lovet gratis oppgradering av linjehastighet for over 6 mnd siden.. har det skjedd noe da? Nei... Noen som vet om gode, billige ADSL-tilbydere? Lenke til kommentar
picko Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Noen som vet om gode, billige ADSL-tilbydere? Når det gjelder ADSL så burde vel ikke pris komme først? - Hastighet & Kvalitet først:) Lenke til kommentar
jendor Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det var nettopp derfor jeg skrev "gode" For det er vel nødt til å finnes noen andre bra alternativer til Telenors klamme favntak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå