- mOtz^ - Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Hvordan setter man opp en server med Telnet? C:/Windows/System32/Telnet.exe er klienten. Endret 1. september 2004 av biiig.no Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Linux / Unix maskiner har telnet server innebygd. Det finnes sikkert også noen muligheter for å få det på Windows. http://www.google.com/search?q=telnet+server+Windows Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Oki ... takk... jeg fikk dette ut av en guide fra ventrilo skjønner du/dere. Jeg vil gjerne ha opp en ventrilo server, men får i dette til... Har lastet ned server pakka fra www.ventrilo.com, men klarer ikke å connecte meg til serveren, om jeg da har gjort riktig med serveren Det er på ett hjemmenettverk, men skal også brukes til andre over internett... Someone know something about it? EDIT: Topic endret Endret 1. september 2004 av biiig.no Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) det er ikke stort verre enn at du trykker på ventrilo_srv.exe. Når du skal logge deg på med ventrilo klienten må du passe på å bruke riktig IP og samme port som er spesifisert i ventrilo serveren (som er 3784). Hvis du skal hoste serveren på din egen maskin trenger du ikke bruke telnet. Endret 4. november 2004 av Bro2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå