B.H.H Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Har et chieftec matrix i sølv som jeg tenkte å modde, men er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre Har fra før satt in vindu i sidedør og montert 2xsunbeam katoder.... Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Her er et bilde til: Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 åhh! DIGGER CHIEFTEC! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 du kan lakkere i 2 farger.. en farge på kabinettet og sidene på fronten, og en annen farge akkurat i grillen foran! Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Tenkte å ha noe lignende som det bilde under også ha en annen farge på toppen Fant dette på netshop, så ganske kult ut Endret 1. september 2004 av B.H.H Lenke til kommentar
monstar Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Tenkte å ha noe lignende som det bilde under også ha en annen farge på toppen spy grønn!, det ser utrolig fett ut med svart! Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Tenkte å ha noe lignende som det bilde under også ha en annen farge på toppen spy grønn!, det ser utrolig fett ut med svart! lakka opp tempo corvetten min med fluoriserende grønn/gul det var en ganske kul farge Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 tenkte å ha bakenden orange og evt. inni og resten som det bilde ovenfor Har bestillt 4 vifter med leds, og sunbeam sound control i dag Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 har orange inni kabinettet mitt.. synes ikke det er spess pent, skulle ønske jeg ikke lakka det innvendig.. (chieftec dragon fulltower aka dritt kabinett) Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 hmmm...hvist det kke er ikke er noe fint med orange inni, så kansje jeg ikke lakker det inni Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Har nå kjøp grunning og spray lakk Men skal sette på et plexi-vindu på toppen, men hva jeg feste det med?? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Kjøpe viftegrill til sidedøra Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Farg den spygrønn inni, så kjøper du deg en diskokule å legger mange småe speil biter i bunnen Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 fikk vftene i går, men ledningene ble for korte jeg trenger 2stk. skjøte ledninger(3pin).....Noen som vet hvor man får kjøp det???? Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Her kan dere se hvordan det ser ut nå, har ikke satt på fronten enda for den er ikke lakket ferdig Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 blei sjukt tøff med den orange/røde fargen da!! Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Kjøpte den på et bilverksted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå