tacomodo Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Noen som kan hjelpe meg? Jeg forsøker å hente ned en stor demo med bittorrent, men jeg må åpne noen porter først. Så, jeg lurer på om noen vet hvordan man åpner porter i Zonealarm ? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Er det ikke bare å la bittorrentklienten få tilatelse når ZA spør om det? XenZor Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Joda, den har tillatelse og greier, men jeg vil åpne porten på firewall'en fordet. Det er noe med status lysene i torrentklienten som tilsier at jeg må åpne edit: en ting til - er torrents UDP eller TCP ? Endret 1. september 2004 av tacomodo Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Det du må gjøre er å forwarde porter i routeren din. XenZor Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Fikk det til etter en drøss google søk. Hadde ingenting med router å gjøre Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Oki Bra du fikk orden på det. XenZor Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg sliter også med det, men finner ikke custom? ps: bruker zonealarm gratis versjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå