MeG^ Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 lurer på hvor man kan finne eit program som kan lese av temperatur og lignende på eit Epox 8KHA+ hovedkort. har prøvd med VIA HM, men det ville ikje starte. ka for eit prog. skal eg bruke? Lenke til kommentar
Heikland Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Motherboard Monitor http://mbm.livewiredev.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 not very accurate?? har vertfall hørt det... Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 8. november 2001 Forfatter Del Skrevet 8. november 2001 har prøvd den litt ut nå og eg vil sei den er VELDIG nøyaktig. viser akkurat det som biosen og Sisoft sandra gjør. men er det noen som har eit prog som er like enkelt som VIA hardware monitor? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Hei hadde samme prob, viste seg at "USDM" prog som fulgte med ikke er w2k/XP klart, fikk en beta fra folka til EpoX. Send meg en mail så kan jeg maile den til deg, eller hvis den er kommet ut er det versjon 3.10. ) ;o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå