lperik Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 gratulerer til vinnerne Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hmm ingen som legger merke til at det er noe rart med andre plassen?, hanne, tar jeg ikke feil så er det et femenint navn som representerer kvinne kjønnet. Ante ikke at det fantes damer på dette forumet-men vinne kann de LIKE STILLING :!: Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 LoL - Hanne-Beate er min forlovede og var den som tipset henne (og hjalp) henne med spørsmålene... Hun hadde håpt på å vinne kuben (hun sitter på en gammel Compaq Pentium 700) men da jeg ringte og sa ifra at hun hadde vunnet trøstepremien jublet hun - hun er storfornøyd Skulle hilse takk til HW.no fra henne! Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hils tilbake og si gratulerer da.. Lenke til kommentar
danandre Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Fyttirakkern! Jeg vant! En kamerat av meg fortalte meg det på IRC og jeg bare ! Wow, første gangen jeg har vunnet noe i hele mitt liv! Tusen takk til Hardware.no og alt jeg kan si er takk! TUSEN TAKK! Jeg skal nok ta godt vare på premien :-) mvh Dan Andre Paulsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 .-..#%! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Når de ikke anbefaler den cpu så anbefaler de den IKKE. Fy skam. Men grattis til de som svarte feil og vant. Endret 1. september 2004 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
chil Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 WRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL! jeg vant ikke Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Veldig irriterende med spørsmål som ikke hadde noe korrekt svar dog. Rett burde vært å bruke gevinstene i en ny konkurranse. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Fyttirakkern! Jeg vant! En kamerat av meg fortalte meg det på IRC og jeg bare ! Wow, første gangen jeg har vunnet noe i hele mitt liv! Tusen takk til Hardware.no og alt jeg kan si er takk! TUSEN TAKK! Jeg skal nok ta godt vare på premien :-) mvh Dan Andre Paulsen Gratulerer Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg vurderer å aldri være med i slike konkurranser igjen. Blir alltid like skuffet når jeg ikke vinner.. Forestiller meg alltid at det ikke er så mange som har svart, liksom. Menmen, gratulerer vinnere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå