Howard Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Vinnere av augustkonkurransen Vår augustkonkurranse er avsluttet og vinnerne er trukket ut. Blir du en av de heldige som mottar en overraskelse i posten? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 grattis til vinnerne Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Henger meg på, og sier med en stor grad av misunnelse men uten noen form for bitterhet: "Grattis til vinnerne" Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 [whine] Jeg vant jo ikke. Jeg som hadde satset på å vinne den siden jeg ikke hadde råd til ny maskin pga lite lønn i sommer! [/whine] Gratulerer til vinnerne! Lenke til kommentar
TJ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Så vant jeg ikke denne gangen heller Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 grattis til vinnerne. Bruk det på noe fornuftig. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Grattis til vinnerene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 helvetur, hadde et svar feil, derfor jeg ikke vant! Grrrrr.. congrats peeps Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Forbaskede heldiggris Dan Andre Pokker altså.. Jaja, gratulerer til dere begge! Lenke til kommentar
Kjellrs Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Vår augustkonkurranse er avsluttet og vinnerne er trukket ut. Blir du en av de heldige som mottar en overraskelse i posten? <a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=9796">Les artikkelen her Svindel og bedrag Link: Q5543: Why my XC cube (EZ65, EY65, EX65 and EA65) will not work when a Pentium 4 with 1MB L2 cache (Prescott Core) is installed? Due to compatibility reasons, use of Prescott processors on the cube models mentioned are not recommended, we strongly advice our valued users to check our RCL (Recommended Components List) page before purchasing components for the cube systems above. Note: Latest BIOS on EZ65, EY65, EX65 and EA65 will now be able to support Prescott Processor 2.8GHz in 533MHz FSB. Så... på tide med en trekning til for oss som svarte rett. Prescott FUNGERER i Cube'n, men er ikke ANBEFALT der. Les deres eget spørsmål. Kjella Edit: Glemte link... Endret 1. september 2004 av Kjellrs Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Svindel og bedrag Link: Q5543: Why my XC cube (EZ65, EY65, EX65 and EA65) will not work when a Pentium 4 with 1MB L2 cache (Prescott Core) is installed? Due to compatibility reasons, use of Prescott processors on the cube models mentioned are not recommended, we strongly advice our valued users to check our RCL (Recommended Components List) page before purchasing components for the cube systems above. Note: Latest BIOS on EZ65, EY65, EX65 and EA65 will now be able to support Prescott Processor 2.8GHz in 533MHz FSB. Så... på tide med en trekning til for oss som svarte rett. Prescott FUNGERER i Cube'n, men er ikke ANBEFALT der. Les deres eget spørsmål. Kjella Det la jeg også merke til! Endret 1. september 2004 av blackbox Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Virka ikke særlig rettferdig Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg vil også vinne!! Som en trøst så får jeg et AMD64 barebone system i posten snart Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Så... på tide med en trekning til for oss som svarte rett. Prescott FUNGERER i Cube'n, men er ikke ANBEFALT der. Les deres eget spørsmål. Kjella Hva med å lese spørsmålet ja: Anbefales bruk av Pentium 4 "Prescott" i XC Cube EY65 ifølge AOpen? Edit: Og glemte: Gratulerer til vinnerne Endret 1. september 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hvis "Kjellrs" har rett virker dette som en ganske stor info-tabbe... Selv var jeg ikke med engang, så skal ikke klage, men jeg ønsker en rettferdig trekning for andre. Uansett ikke noe å gjøre med det nå, men HW og samarbeidspartene bør vite bedre neste gang! PS! Konkurranser er flott! Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva med å lese spørsmålet ja: Anbefales bruk av Pentium 4 "Prescott" i XC Cube EY65 ifølge AOpen? Due to compatibility reasons, use of Prescott processors on the cube models mentioned are not recommended Lenke til kommentar
kenthaman Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 gratulerer så mye... skulle ha vært meg da men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå