Gå til innhold

Beste kortet til min Dell Dimension 8300

yoyo89

Anbefalte innlegg

ok here it goes

jeg har en Dell Dimension 8300 og lurer på hvilket er det beste grafikk kortet jeg kan få kjøpt til det? har konf på søndag, skal kjøpe så fort som mulig

spiller veldig mye Battlefield Desertcombat og vil få litte granne mer spill opplevelse ;)

og på BFV så lagger d helt sinnsykt da :(

2.8GHZ P4 HT

1GB RAM

GFFX 5200 (denne skal jeg bytte ut)

120 GB HD

PSU vet jeg ikke, har prøvd å kontakte dell men de svarer ikke

og kan jeg plz få link til der jeg får den billigst (direkte link)

har spurt om dette før men fikk lissom ikke helt bra svar, og pris teller ikke så mye, har konf nå

tusen takk

YOYO

Endret av yoyo89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit : x800xt og 6800 ultra krever litt mere strøm

k for det er de to jeg har lyst på, får vel ringe i morra og spørre så poster jeg det her i forumet :D

men du kan jo si hvor bra den må være, minimum?

takk for hjelpen :D

Endret av yoyo89
Lenke til kommentar
Vel, 350W eller over vil være det idelle.  Men det kommer litt an på hvor mye ellers som trekker juice inne i boksen din.

btw jeg har

2.8GHZ HT P4 prosessor

4x256MB RAM (1GB)

120GB HD

5.1 Sorround lydkort Live

GeForce FX 5200 128MB

no mer du må vite, untatt PSU`en?

Endret av yoyo89
Lenke til kommentar

Før jeg åpnet min OEM maskin ringte jeg til produsenten for å høre hva som ville skje med garantien. De sa at dersom det oppsto problemer relatert til ting jeg hadde gjort ville garantien ryke. Ellers var det ikke noe problem påsto de. Vet ikke hva Dell mener men det høres fornuftig ut for meg.

Lenke til kommentar
Tror ikke det...

Da hadde min garanti ligget i en tynn tråd nå...

man ligger ikke i en tråd... :p

Bra at noen bytter litt komponenter i Dellene sine også!

Hadde en dell 700mhz før, den fikk bl.a ny HDD, ny brenner og nytt skjermkort!

Håper du får det til ;)

EDIT:

Før jeg åpnet min OEM maskin ringte jeg til produsenten for å høre hva som ville skje med garantien. De sa at dersom det oppsto problemer relatert til ting jeg hadde gjort ville garantien ryke. Ellers var det ikke noe problem påsto de. Vet ikke hva Dell mener men det høres fornuftig ut for meg.

Vet jo ikke sikkert, men jeg mener å huske at dell bruker "MS-holdning"... (har vi et smutthull så bruker vi det, finnes det ikke noe smutthull skylder vi på tredjeparts programvare!)

Men kan jo ha endra seg.

Endret av WizendraW
Lenke til kommentar

mister ikke supporten tror jeg, men hvorfor må man si hva man har gjort a ;) lol

men uansett, jeg åpna og på siden av psuen så stod d bare en kode, men jeg så under at det stod mye mer men jeg fåkke lest d siden Prossesor kjøleren er i veien, so what now? har helst ikke lyst til å begynne å skru osv (vil ikke herpe noe)

Lenke til kommentar

noen som så posten min der oppe?

mister ikke supporten tror jeg, men hvorfor må man si hva man har gjort a  lol

men uansett, jeg åpna og på siden av psuen så stod d bare en kode, men jeg så under at det stod mye mer men jeg fåkke lest d siden Prossesor kjøleren er i veien, so what now? har helst ikke lyst til å begynne å skru osv (vil ikke herpe noe)

vil bare være sikker dere fikk d med dere :thumbup:

Lenke til kommentar

Skal ha meg ny pc nu snar jg oxo.. får 60 % rabatt jeg.. Men da må jeg kjøpe fra dell..

Dette er det jeg skal ha : 3ghz, 1024 DDR2(533mhz) 160 gb HD, PCi Express X800 SE 128 mb.. pluss litt anna stash.. (19 " skjerm da) jeg betaler vel 6000 ca... greit nok det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...