theDurkan Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg har nå hatt min k700i i en måned. Jeg har netcom Youngtalk. Det har funget helt fint den første måneden, men nå etter at jeg fikk fylt på igjen, har den begynt å tulle. Hver gang jeg prøver å koble meg til en netttjeneste, wap, nedlastning, irc osv... står det Kobler til..... Tilkobling brutt. Jeg vet ikke hva som er galt. Har brukt de samme instillingene som før, har også prøvd å laste ned boen fra netcom, men ingenting hjlper. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
oling Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg fikk akkurat samme problemet med telenor en gang. Jeg ringte dem og maste litt. Da beklaget de og fikset det med en gang. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg har samme problemet med et NetCom Kontantkort. Det skjedde vel i går, eller kanskje i dag. De hadde litt problemer med ringing og SMS i det siste, noe som kan ha gått ut over blant annet GPRS. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Sendte dem en mail, fikk svar tre minutter senere: Skru av og på telfonen din. Det fugnerte fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå