Freebirrrd Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Les mitt innlegg i denne saken, bl a til deg, KILLER, som tydelig har hatt med Effekt å gjøre: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=291981 Meningsløst firma, der det er ledelsen som føkker opp arbeidsvilkårene for de som jobber der. Det er som det blir nevnt her, flaut å snakke med folk som ringer inn, og måtte unnskylde deg ovenfor en ledelse som du hater! Supportarbeidere, teknikere etc gjør en fin jobb, om det bare ikke hadde blitt satt som krav at de må løse "så og så" mange saker pr dag, eller ha "så og så" mange reparasjoner. INNSPILL! Lenke til kommentar
Kaptein Splætt Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Da har jeg lest innlegget ditt Freebirrrd og jeg må si meg enig i mye du skriver. Har idag hatt besøk av tekniker og fått byttet dvd/cd brenneren som ble ødelagt når pc var på service. Topp service av teknikkeren men når man forsøker på tlf. er aldri! den man skal snakke med til stede og det er store problemer med å få hjelp. Jeg er som sagt heller ikke imponert over pakkingen. Se eksempel: Imponerende?! Kunne se pcen uten å åpne pakka Endret 7. september 2004 av Kaptein Splætt Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg ventet i ca 1 og en halv måned på at min maskin skulle bli reparert... Måtte Effekt brenne! Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Kaptein Splætt: Dæven! Så esken sånn når den kom tilbake fra Effekt? Det er skremmende... Lenke til kommentar
Kaptein Splætt Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Hehe Denne pakken ble først sendt med posten til turretur tønsberg porsgrunn, før Effekt fikk sendt den hjem til meg til riktig adresse med Box delivery, hvor sjåføren var sjokkert over pakkens tilstand.(han hadde gjort Effekt oppmerksom på at dette var dårlig) Følg med i neste kappitel om vår nasjonale stolthet, EFFEKT AS Lenke til kommentar
TDK Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg ventet tre måneder på at de skulle skifte en hardisk. Hele den tiden hadde de maskinen hos seg. Og samtidig hadde de snikene byttet til en mindre prosessor! Når jeg leverte den inn hadde den en A64 3200+ og når jeg fikk den tilbake hadde den en 3000+!! Effekt ligger LAVT i kurs hos meg! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Når jeg leverte den inn hadde den en A64 3200+ og når jeg fikk den tilbake hadde den en 3000+!! Effekt ligger LAVT i kurs hos meg! ...og plutselig beveget Effekt seg inn på ulovligheter. Hvis det der er sant, tar det virkelig kaka. Det der burde være en sak for Forbrukerrådet. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Effekt's slagord (Står på fremsiden av hjemmesiden demmes, www.effekt.no): Problemløsning innen data.Høy kvalitet til avtalt tid! BULLSHITT! Endret 8. mars 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 ' date='02/09/2004 : 23:20'] Heldigvis selger vi HP maskiner som leveres med 1 års HP-Support inkludert.... de er flinke de, og ikke har de kø heller... Nåja, spørs vel litt hvem du treffer på og når du ringer Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Gammel tråd som våknet igjen gitt...tror FSC har byttet til Infocare nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå