NikonD70 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Er man nødt til å overføre alt som er på kortet eller finnes det valg for hva man vil ha over? Jeg har et Ixus kamera og der har man mulighet til å overføre alt eller man kan markere de filene man vil overføre. Dette er noe jeg savner i Nikon View. Kanskje går det å overføre bestemte mapper? Hmmmmm....... Lenke til kommentar
isen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg bruker bare å markere alle bildene på kortet jeg skal flytte over, høyreklikke og trykke på move. Da kommer det opp en boks der jeg bestemmer hvor bildene skal lande. Lenke til kommentar
NikonD70 Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Skrev det kanskje ikke, men det gjelder et Nikon D70 kamera. Jeg har kun et valg der og det er å overføre ALT. Kan det være riktig mon tro? Lenke til kommentar
Kolibri Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Avbryt Nikon Transfer som gjerne dukker opp automatisk når du kobler kameraet til PC, og deretter åpner du Nikon View. Sørg for at du ser "Folders (Katalog)" delen til venstre, omtrent som ved vanlig Explorer/Utforsk verktøy i Windows. Du vil da gjerne se at kameraet dukker opp som en egen disk, feks "Removable Disk (G:)". Du kan da gå inn der på vanlig måte å se på bildene. Velg bildene du skal kopiere med evt. ctrl tast. Du kan enten dra bildene over til en katalog på harddisk på PCen din eller kopiere med File->Copy... Fikk ikke Ctrl-C Ctrl -V til å virke. Lenke til kommentar
NikonD70 Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Aha!! MANGE TAKK! Begynte å lure hvorfor i allverden dette skulle være så vanskelig å få til :!: Endret 3. september 2004 av NikonD70 Lenke til kommentar
isen Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det var akkurat det der jeg prøvde å si Lenke til kommentar
NikonD70 Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 hehe....ordna seg til slutt Lenke til kommentar
NikonD70 Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Opplever at det tar mye lenger tid ved å bruke denne måten iforhold til gjennom Nikon Transfer. Noen forklaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå