mr. fotball Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Hei! Jeg lurer på om noen kan anbefale meg ett enkelt å greit p2p-program, uten spy-ware og slikt. Jeg er klar over DC++, men lurer på om det er noen litt enklere og uten at du må dele? Takker for svar! P.S Selvsagt er dette bare til å laste ned feriebilder og amatørsanger med Edit: leif Endret 1. september 2004 av mr. fotball Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Hei! Jeg lurer på om noen kan anbefale meg ett enkelt å greit p2p-program, uten spy-ware og slikt. Jeg er klar over DC++, men lurer på om det er noen litt enklere og uten at du må dele? Takker for svar! P.S Selvsagt er dette bare til å laste ned feriebilder og amatørsanger med Edit: leif kazaa lite k++. her kan du "skru av" deling av filer i options>traffic>disable sharing files. Hvorfor vil du ikke dele.. Det er jo tross alt dette som gjør at slike p2p programmer fungerer! Endret 1. september 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 det er ikke alle som har 100 Gb til å dele vet du. Men jeg har veldig mye negativt om kazaa så jeg tror ikke jeg prøver meg på det. Vet du hvilket program jeg trenger til å laste ned fra suprnova? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 det er ikke alle som har 100 Gb til å dele vet du. Men jeg har veldig mye negativt om kazaa så jeg tror ikke jeg prøver meg på det. Vet du hvilket program jeg trenger til å laste ned fra suprnova? bittorrent Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 det er ikke alle som har 100 Gb til å dele vet du. Men jeg har veldig mye negativt om kazaa så jeg tror ikke jeg prøver meg på det. Vet du hvilket program jeg trenger til å laste ned fra suprnova? trenger jo ikke 100 gb da.. I kazaa lite er det ikke så viktig hvor mye du sharer egentlig. Dette er viktigere i dc++ for å komme inn på de riktige hubbene osv.. Jeg vil si kazaa lite k++ er en forbedret versjon av kazaa.. Uten spyware osv tror jeg. Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Ok, hvilken av klientene bør jeg velge? Hvordan fungerer det å laste ned der i fra? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Ok, hvilken av klientene bør jeg velge?Hvordan fungerer det å laste ned der i fra? vet faktisk ikke om du kan laste det ned gratis lenger.(men, jeg har setupen og kan godt sende deg den over msn eller no) Funker bra å laste ned derfra.. I hverftfall med mange brukere på det du skal ha edit: fant dette http://www.limewire.com/english/content/downloadmg.shtml Raskere enn kazaa og uten spyware Endret 1. september 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Er det bitorrent som ikke er gratis lengre? Edit: sorry for han leif Endret 1. september 2004 av mr. fotball Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Er det bittirrent som ikke er gratis lengre? Bittirent?? Skla prøve limewire jeg. Laster ned nå Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Hvilken klient bør jeg velge med tanke på å laste ned fra suprnova?Og hvor kan den lastes ned? Eirik99: hvordan var limeware? Endret 1. september 2004 av mr. fotball Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg liker ABC, men jeg skal prøve BitSprint snart. Har hørt at den er bedre. XenZor Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 ok, må du være registrert for å laste ned fra suprnova? Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Er version 2.6.9 den nyeste versionen av ABC, og er det noen spesielle forhåndsregler jeg bør ta? Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Shareaza er en open source p2p klient (og selvfølgelig uten spyware). Den kobler til EDonkey2000, Gnutella og Gnutella2 nettverkene. Shareaza kan også brukes som BitTorrent klient. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Bruk Azureus du. Mye bedre enn andre klienter, synes jeg da. Endret 1. september 2004 av Overdox Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 P.S Selvsagt er dette bare til å laste ned feriebilder og amatørsanger med mmhm Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Er version 2.6.9 den nyeste versionen av ABC, og er det noen spesielle forhåndsregler jeg bør ta? skal være den siste det, ja. Vil anbefale å seede fila en god stund etter at du er ferdig med å laste den ned. Filene lever ikke lenge dersom folk ikke er villig til å seede. Kan også anbefale [link fjernet av moderator] XenZor edit by moderator: husk at linking til sider som inneholder warez er ikke lov Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Det hadde vært fint hvis dere hadde kommet med noen begrunnelser for hvorfor akkurat den og den klienten er best. Uansett takk for all hjelp til nå. Endret 1. september 2004 av mr. fotball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå