Gå til innhold

Hjelp til valg av nedlastningsprogram

mr. fotball

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om noen kan anbefale meg ett enkelt å greit p2p-program, uten spy-ware og slikt. Jeg er klar over DC++, men lurer på om det er noen litt enklere og uten at du må dele?

Takker for svar!

P.S Selvsagt er dette bare til å laste ned feriebilder og amatørsanger med ;)

Edit: leif

Endret av mr. fotball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg lurer på om noen kan anbefale meg ett enkelt å greit p2p-program, uten spy-ware og slikt. Jeg er klar over DC++, men lurer på om det er noen litt enklere og uten at du må dele?

Takker for svar!

P.S Selvsagt er dette bare til å laste ned feriebilder og amatørsanger med ;)

Edit: leif

kazaa lite k++. her kan du "skru av" deling av filer i options>traffic>disable sharing files.

Hvorfor vil du ikke dele.. Det er jo tross alt dette som gjør at slike p2p programmer fungerer!

Endret av eirik99
Lenke til kommentar
det er ikke alle som har 100 Gb til å dele vet du. Men jeg har veldig mye negativt om kazaa så jeg tror ikke jeg prøver meg på det. Vet du hvilket program jeg trenger til å laste ned fra suprnova?

trenger jo ikke 100 gb da.. I kazaa lite er det ikke så viktig hvor mye du sharer egentlig. Dette er viktigere i dc++ for å komme inn på de riktige hubbene osv..

Jeg vil si kazaa lite k++ er en forbedret versjon av kazaa.. Uten spyware osv tror jeg.

Lenke til kommentar
Ok, hvilken av klientene bør jeg velge?

Hvordan fungerer det å laste ned der i fra?

vet faktisk ikke om du kan laste det ned gratis lenger.(men, jeg har setupen og kan godt sende deg den over msn eller no)

Funker bra å laste ned derfra.. I hverftfall med mange brukere på det du skal ha

edit: fant dette http://www.limewire.com/english/content/downloadmg.shtml

Raskere enn kazaa og uten spyware

Endret av eirik99
Lenke til kommentar
Er version 2.6.9 den nyeste versionen av ABC, og er det noen spesielle forhåndsregler jeg bør ta?

skal være den siste det, ja. Vil anbefale å seede fila en god stund etter at du er ferdig med å laste den ned. Filene lever ikke lenge dersom folk ikke er villig til å seede.

Kan også anbefale [link fjernet av moderator]

XenZor

edit by moderator: husk at linking til sider som inneholder warez er ikke lov

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...