Gå til innhold

Den store Locomotion- og Transport Tycoon-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser, på vg.no, at Rollercoaster Tycoon 3 blir utgitt 05 november. Ligger vel kanskje an til en patch eller lignende før jul da :) ..om de som sier at Sawyer bare har jobbet med RCT3 har rett.

 

Hmm... hadde ikke sagt nei til en oppdatering den dagen jeg er ferdig med alle ekamene før jul :p

Lenke til kommentar

Fy faen som jeg hater windows.

 

Hadde skrevet et langt innlegg nå, og når jeg trykker på send knappen så klikker det selvfølgelig. DRITT.

 

 

Gidder ikke skrive alt på nytt, men kan si det slik at det nyeste PC spillmagasinet som jeg abbonerer på dreit seg ut når de anmeldte Loco nå. Skal sende en e-mail og klage.

Lenke til kommentar
Fy faen som jeg hater windows.

 

Hadde skrevet et langt innlegg nå, og når jeg trykker på send knappen så klikker det selvfølgelig. DRITT.

 

 

Gidder ikke skrive alt på nytt, men kan si det slik at det nyeste PC spillmagasinet som jeg abbonerer på dreit seg ut når de anmeldte Loco nå. Skal sende en e-mail og klage.

Hvilket blad var det? Er lysten på å se hva 'folk' skriver om det...

 

Synd det som skjedde med innlegget ditt! Hater når sånn skjer. Alltid når du minst trenger det! :roll:

 

Edit: bokstavkjeks

Endret av Huscht
Lenke til kommentar
Er det mulig å spille locomotion i vindu, slik at en kan drive med andre ting mens en spiller. Mye dø tid når en er tom for penger og må vente på at de tikker inn.

Jeg tror ikke det er så vanskelig å få det til, men det er ikke lov å modifisere kildekoden til spillet. Jeg vet ikke om man er nødt til å endre på koden for å kunne spille i vindumodus.

 

Her er en som har laget nederlandsk togsett for Locomotion. Det ser meget bra ut, og jeg tror vi kan forvente oss mye nytt stoff til spillet.

 

nsr_ddm.jpg

 

Modifikasjonen av spillet er derimot ikke lovlig, da koden er beskyttet mot dette. Forhåpentlig vis blir det utgitt en patch til spillet, eller grønt lys til en community-based oppdatering. (Slik som TTDpatch og OpenTTD.)

 

edit; la inn et bilde av et nederlandsk tog

Endret av alexf
Lenke til kommentar
Må si jeg ble litt skuffet da jeg prøvde det :ermm: Det minner for mye om Roller Coaster Tycoon,

Hadde vert bedre om de bare kunne forbedret litt på Transport Tycoon Deluxe.

 

Som muligheten for multiplayer med mer en 2 spillere f.eks :love:

Enig

Pluss at de hadde laget fire ganger så store kart som i TTD (eller mer). Synes kartene i Locomotion er mindre enn i TTD

Lenke til kommentar

Oppdatering er på vei :):thumbup:

 

Steve  OK, it's been a little quiet  4th Nov 14:17:35 

 

I haven't posted anything in those spot for over a month, but I have been doing some cool stuff. Mainly I've been developed the Expanded Aiport Pack which will not only contain a fix for the Large Airport lock-ups, but 2 new airports!

 

You can look forward to a new larger Heliport, with 4 helipads, to enable you to service towns from the air with much greater efficiency. I'm also developing a dual runway airport, although it's having some tough times, alot has been learnt from the previous tests (and documented on the wiki!) so it should go quite well. It is only planned to have 4 terminals, whereas the initial designs had 7, but it should be quite efficient, so more shouldn't be needed. Problems with the structure of the airport limited the number of terminals greatly.

 

I have still been updating the scenario section whenever I have been sent a new scenario. So if you have a masterpiece you wish to share, just send me an e-mail (details are on the scenario page). I will also be accepting any tutorials you can create, as doing everything myself is proving troublesome. So if you have one, or just an idea, send me a mail and I'll see what I can do.

Dette fant jeg på :

Steve's Locomotion Depot!

 

dette blir bra :):dribble::thumbup::w00t:

Lenke til kommentar

Ser ut til at det har kommet en offisiell patch, har ikke liste over ting som er fiksa på. Men den er veldig lite, så det er sannsynligvis ikke mye.

 

Du kan finne den her: www.fileshack.com og her http://www.atarisupport.com/newfaq/chrissa...splay=DOWNLOADS

 

 

 

EDIT:

Tutorial 1 road vehicle failed to start at end of tutorial (only affected US V4.02.168).

Vehicles would occasionally overtake even if road wasn't clear (could also cause 2 player game to go out of sync).

Using scenario editor to generate large worlds with high number of large cities resulted in industries failing to animate.

Removing a broken-down power car from trains with multiple power cars could leave train in permanently broken down state.

Routing problems with trains approaching multiple-track stations.

Entering blank name when setting station name caused crash.

Ships and aircraft could be sold while broken down.

Displaying town list or industry list window in scenario editor and then generating new landscape could cause crash.

"Please insert your CD" message not translated (German only).

Trains wouldn't unload and load if breakdown on approach to station.

Construction possible while quit confirmation window displayed and game paused.

Gridlock possible if both aircraft and helicopters used at large airport.

Certain combinations of train vehicles could cause trains to be automatically removed from track when train is reversed.

Sea level option in scenario editor caused inconsistent results at values over +28 - Fixed (now restricted to +28)

Endret av Hawk-Eye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...