alexf Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Her er det mange gode tips for både nye spillere og mer erfarne. Herlig! Lenke til kommentar
alexf Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg oppdaget akkurat at man kan lage underjordiske togstasjoner. Dette er jo bare helt genialt! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Jepp, genialt. Samme med at man kan bygge stasjoner i lufta, eller på broene :-) har kjøpt inn Maarud potetgull, dip og firkløver. Skal kose meg i kveld. Bare spise Pizzaen min først, så skal det transporteres. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 brukte du Game Spy Arcade og er det noe ekstra program man må ha for det ? Neida, det er "integrert" i spillet. Du må ha IPen til han som hoster også joiner du bare et game han oppretter. chattefunksjonen er ikke akkurat optimal, men den er der Forresten er det bare så utrolig mye rått i Locomotion. Anbefaler dere å prøve å state en gang i 1975 eller noe. Enorme byer og raske tog. Tjener 40K+ på noen passasjerer liksom Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) har kjøpt inn Maarud potetgull, dip Se her ja, vart så opptatt med spillet at jeg glemte potetgullet, jaja. Jeg får ta det senere i dag :-) Kan lære mye av å se på computeren. Når jeg skulle lage slike enveisspor til toga mine, så satte jeg bare opp signal på slutten av sporet, rett før jeg skulle skru av så jeg at computeren hadde mange sånne. Sikkert derfor det var så store forsinkeleser hos meg Artig med togbaner, og trikkespor :-) Synest byene kanskje vokser litt fort men. Starta spillet i 1911, og da var den største byen på litt over 2000 innbyggere. Og i 1925 så var de fire største byene så store som 15000 innbyggere. Skal si det skjedde fort. Digger det nye spillet, trodde klokka var rundt ett på nattan nå. Men den nermer seg jaggu fire. Hvis det er noen som er oppe så sent får dere ha en god natt :-) Btw: Synes vi fortjener et eget transport forum, eller et eget forum for de mest populære spillene. Endret 12. september 2004 av Hawk-Eye Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Her er min agen Fourway junktion Stilig, eh? synd jeg gikk tom for penger, ellers skulle jeg testa den med tåg og greier :-) EDIT: ser at jeg glemte noen lys kanskje like greit jeg ikke hadde råd til tåg Endret 12. september 2004 av Hawk-Eye Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Går det ann å kjøpe opp konkurrenter ? Det gikk ihvertfall på TTD, men har ikke funnet ut hvordan man gjør dette Locomotion Lenke til kommentar
alexf Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Går det ann å kjøpe opp konkurrenter ? Det gikk ihvertfall på TTD, men har ikke funnet ut hvordan man gjør dette Locomotion Nei, ser ikke ut til at man kan kjøpe opp konkurrenter. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Går det ann å kjøpe opp konkurrenter ? Det gikk ihvertfall på TTD, men har ikke funnet ut hvordan man gjør dette Locomotion Nei, ser ikke ut til at man kan kjøpe opp konkurrenter. Kjipt Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg skjønner ikke hovrfor men.. jeg liker bare ikke dette spillet Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Førsteinntrykket var ikke helt bra, men jeg tror dette blir en slager. Edit: Jeg oppdaget akkurat at man kan lage underjordiske togstasjoner. Dette er jo bare helt genialt! Wow! Gjett om jeg blir sittende med Locomotion i natt! Endret 13. september 2004 av Rikky Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Noen andre enn meg som merker en bug ved bruk av terminus-stasjoner? Noen ganger vil ikke det 4 av 4 tog komme inn på stasjonen selv om det er ledige spor... *frustrerende* Syns toglinjene var mye greiere å lage i TTDX... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Noen andre enn meg som merker en bug ved bruk av terminus-stasjoner? Noen ganger vil ikke det 4 av 4 tog komme inn på stasjonen selv om det er ledige spor... *frustrerende* Vet, skal prøve å finne det ut Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Noen andre enn meg som merker en bug ved bruk av terminus-stasjoner? Noen ganger vil ikke det 4 av 4 tog komme inn på stasjonen selv om det er ledige spor... *frustrerende* Vet, skal prøve å finne det ut Sjekk ut denne tråden Er at du må plassere signallampene riktig. Lenke til kommentar
andreas Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hvor kan jeg kjøpe dette spillet? Er det mulig å kjøpe det i en eller annen butikk som selger pc spill? (Bergen) Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Locomotion > TTD Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 gud så frustrerende enkelte ting i dette spillet er ass...men alikevel så blir jeg sittende å spille. 1. burde vært en smartere måte å bytte ut tog på når de blir gamle, å oppgradere 50 tog, med nye lokomotiver, og senere vogner også tar tid!! og det er kjedelig. 2. busser og båter som kjører seg ville... 3. burde gå an å fjerne alt over bakken når du bygger under, f.eks veier o.l. 4. det burde kommet flere tog, jeg er i 1970 og det har kommet fire nye ellerno. 5. ting har for kort levetid, 10 år på et tog??? ...sånn, det var alt til nå, kommer vel mere etterhvert når jeg kommer på det. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Denne 2-til-4 stasjonen fungerer utmerket. Legg merke til at den innkommende og utgående linjen er enveiskjørt. Hver linje tilkobles så til hvert av de 4 sporene på stasjonen. Baksiden med denne er at man bruker (unødvendig?) mye jernbane, og dette blir svært dyrt dersom man gjør tilkoblingene på en bro. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 3. burde gå an å fjerne alt over bakken når du bygger under, f.eks veier o.l. Dette er ekstremt irriterendes. Prøvde å lage en slik stasjon som vist over, under en by. Fikk det ikke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå