Gå til innhold

Den store Locomotion- og Transport Tycoon-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
brukte du Game Spy Arcade og er det noe ekstra program man må ha for det ?

Neida, det er "integrert" i spillet. Du må ha IPen til han som hoster også joiner du bare et game han oppretter. chattefunksjonen er ikke akkurat optimal, men den er der :)

Forresten er det bare så utrolig mye rått i Locomotion. Anbefaler dere å prøve å state en gang i 1975 eller noe. Enorme byer og raske tog. Tjener 40K+ på noen passasjerer liksom :D

Lenke til kommentar
har kjøpt inn Maarud potetgull, dip

Se her ja, vart så opptatt med spillet at jeg glemte potetgullet, jaja. Jeg får ta det senere i dag :-)

Kan lære mye av å se på computeren. Når jeg skulle lage slike enveisspor til toga mine, så satte jeg bare opp signal på slutten av sporet, rett før jeg skulle skru av så jeg at computeren hadde mange sånne.

Sikkert derfor det var så store forsinkeleser hos meg ;)

Artig med togbaner, og trikkespor :-) Synest byene kanskje vokser litt fort men.

Starta spillet i 1911, og da var den største byen på litt over 2000 innbyggere. Og i 1925 så var de fire største byene så store som 15000 innbyggere. Skal si det skjedde fort.

Digger det nye spillet, trodde klokka var rundt ett på nattan nå. Men den nermer seg jaggu fire.

Hvis det er noen som er oppe så sent får dere ha en god natt :-)

Btw: Synes vi fortjener et eget transport forum, eller et eget forum for de mest populære spillene. :thumbup:

Endret av Hawk-Eye
Lenke til kommentar

gud så frustrerende enkelte ting i dette spillet er ass...men alikevel så blir jeg sittende å spille.

1. burde vært en smartere måte å bytte ut tog på når de blir gamle, å oppgradere 50 tog, med nye lokomotiver, og senere vogner også tar tid!! og det er kjedelig.

2. busser og båter som kjører seg ville...

3. burde gå an å fjerne alt over bakken når du bygger under, f.eks veier o.l.

4. det burde kommet flere tog, jeg er i 1970 og det har kommet fire nye ellerno.

5. ting har for kort levetid, 10 år på et tog???

...sånn, det var alt til nå, kommer vel mere etterhvert når jeg kommer på det.

Lenke til kommentar

Denne 2-til-4 stasjonen fungerer utmerket. Legg merke til at den innkommende og utgående linjen er enveiskjørt. Hver linje tilkobles så til hvert av de 4 sporene på stasjonen.

Baksiden med denne er at man bruker (unødvendig?) mye jernbane, og dette blir svært dyrt dersom man gjør tilkoblingene på en bro.

2_193.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...