zim1 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 SE har fjernet "kommer snart" under SE p910i på sine hjemmesider. den var der for et par dager siden men er altså nå borte. det burde jo bety en ting. nemlig at p910i er å få tak i. (men hvor vet jeg ikke enda) Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 det burde jo bety en ting At den er tatt bort og ikke blir solgt... Men det vet jeg ikke noe om Lenke til kommentar
monstar Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 P910 har ikke fått noen fast leveringsdato enda. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 En jeg kjenner påsto at hans stefar skulle få P910i i dag Lenke til kommentar
monstar Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 En jeg kjenner påsto at hans stefar skulle få P910i i dag Det er litt tvilsomt når ikke engang nettbutikkene har fått den på lager. Lenke til kommentar
oling Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 p910 kan forhåndsbestilles på komplett. Ubekreftet så kommer dne inn der 01.10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå