abene Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Tiende hver PC klarer ikke SP2 En fersk undersøkelse gjennomført av AssetMetrix, viser at tiende hver PC med Windows XP, har problemer med Service Pack 2. Les artikkelen her Lenke til kommentar
mosher Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg ville vel ha skrevet "Hver tiende PC"!! Burde vel ha vært bedre norsk vil jeg tro. Mosher'n Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 urovekkande at det er så mange som har problem. sjølv venter eg på den norske versjonen av sp2, så eg håper bare at dei fleste problema er vekke til den kje,. Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hmmm, vet ikke jeg, men det er noen som må gjøre noe galt når de installerer SP2 på engelsk. jeg har ikke hatt problemer med SP2 iallefall. å jeg har installert Sp2 på 2 datamaskiner. jeg har heller aldri hatt problemer med programmene som er lista opp som liksom ikke skal funke når man har Sp2 inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå