Gå til innhold

k700 eller s65?

Smurf123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg ville prioritert k700 fremfor s65 siden s65 mp3 spiller og dermed står k700 bedre alle steder untatt kamera og minnekort (grovt sett). K700 har nok minne til det den kan så lenge du ikke skal bruke den til å høre på veldig mange mp3 sanger

*takk Hoax, jeg svarte feil fordi jeg var litt kjapp. Beklager*

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar

S65 støtter minnekort helt opp til 512MB, det som følger med er 32MB.

Skjermen på S65 er helt grei, stiller selv inn hvor lyst/mørkt du vil ha det. Tar du bilder og ser på dem med PC'n får du mye bedre bilder enn det som vises på mobilen selvfølgelig. Skjønner ikke helt hvorfor det er om å presse mobilen full av bilder å gå rundt med det i lommen, hvis det er for å vise andre hva man har så er det jo bare fjortis breefing. Ingen som seriøst sitter og studerer bilder på en mobil.

Det kommer kanskje en mediaplayer til S65 som gjør det mulig å spille av omdiskuterte mediafiler. Egerntlig trengs det bare en liten codec og det er jeg ganske sikker på at det vil dukke opp enten offisielt eller ekstraprogram fra en eller ennen privatperson med peiling.

Kjekke funksjoner med S65 er at den er IR, Bluetooth, og kabel kompatibel. Anbefaler en DCA-510 kabel for de er det mulig å oppgradere firmware.

De som henviser til dårlig erfaring med Siemens eldre modeller som MC60 vet tydeligvis ikke at 65 serien har fått massiv overhaling. Jeg ville aldri ha kjøpt siemens for 1 år siden, men når jeg så hva de har fått til med M65 og S65 så måtte jeg bare prøve begge. Bortsett fra bugs i den første programvaren er disse mobilene utrolig bra.

Både M65 og S56 er raske i menyene og henger skjelden, det er jo programer som startes og stoppes når den brukes mye til forskjellige ting, men den takler det bra.

Alle funksjonene er godt laget og det er oversiktlige menyer. Lett å bli kjennt med mobilen. Knappene er utrolig bra og joysticken stikker ikke opp sånn at den kommer i veien for noe når du har mobilen i lommen f.eks.

Lenke til kommentar
S65 støtter minnekort helt opp til 512MB, det som følger med er 32MB.

Skjermen på S65 er helt grei, stiller selv inn hvor lyst/mørkt du vil ha det. Tar du bilder og ser på dem med PC'n får du mye bedre bilder enn det som vises på mobilen selvfølgelig. Skjønner ikke helt hvorfor det er om å presse mobilen full av bilder å gå rundt med det i lommen, hvis det er for å vise andre hva man har så er det jo bare fjortis breefing. Ingen som seriøst sitter og studerer bilder på en mobil.

Det kommer kanskje en mediaplayer til S65 som gjør det mulig å spille av omdiskuterte mediafiler. Egerntlig trengs det bare en liten codec og det er jeg ganske sikker på at det vil dukke opp enten offisielt eller ekstraprogram fra en eller ennen privatperson med peiling.

Kjekke funksjoner med S65 er at den er IR, Bluetooth, og kabel kompatibel. Anbefaler en DCA-510 kabel for de er det mulig å oppgradere firmware.

De som henviser til dårlig erfaring med Siemens eldre modeller som MC60 vet tydeligvis ikke at 65 serien har fått massiv overhaling. Jeg ville aldri ha kjøpt siemens for 1 år siden, men når jeg så hva de har fått til med M65 og S65 så måtte jeg bare prøve begge. Bortsett fra bugs i den første programvaren er disse mobilene utrolig bra.

Både M65 og S56 er raske i menyene og henger skjelden, det er jo programer som startes og stoppes når den brukes mye til forskjellige ting, men den takler det bra.

Alle funksjonene er godt laget og det er oversiktlige menyer. Lett å bli kjennt med mobilen. Knappene er utrolig bra og joysticken stikker ikke opp sånn at den kommer i veien for noe når du har mobilen i lommen f.eks.

beklager tenkte feil, den har ikke mp3/aac spiller og det er heller ikke planlagt

Lenke til kommentar
Siemens S65 har langt ifra en ikke god skjerm... Skjermen er faktisk veldig bra! Club Siemens synes jo at den er omtrent like bra som SX1!

Du tror ikke Club Siemens er et ørlite grann partisk i sånne saker? :)

Har Sx1 den har meget god skjerm. Har ikke sett eller rørt en S65 enda, men viss den holder opp mot samme nivå og kvalitet som SX1 holder kan jeg med hånden på hjertet trygt si at det høres meget bra ut. Skjermen på Sx1 er noe av det beste jeg har vært borti. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...